Daniek's Fashion & lifestyle forum

Hello forum-bezoeker,

Dit is een nieuw forum van mij.
Ik kan je hier tips geven over je kleding.
Maar ook als je vragen hebt over andere dingen kan je ze aan mijn stellen.
Ik zal ze antwoorden.

[fgcolor=#B30089]Als je een vraag over fashion hebt:
-je kan hier bijv. een keldingstuk plaatsen, en ik zal je helpen er wat bij te vinden.
-maar ook als je niet weet wat voor kleding bij je figuur past, ik zal je helpen.
-etc. etc.[/fgcolor]

[fgcolor=#6800B3]Je vragen over lifestyle:
-stel hier je vraag over jouw probleem
-maar ook over de dagelijkse zaakjes.[/fgcolor]

Even voor de duidelijkheid:

-ik weet dat hier vast wel meer forums over zijn.
-misschien wordt het wel een grote flop, misschien niet.
-ik zal niet boos worden om jouw mening over dit forum, er op reageren zal ik ook niet.
-geen enkele vraag is dom.
-denk niet dat ik een kleuter ben aangezien ik 13 ben, ik heb meer verstand van dingen als dat jij misschien zal denken (deze zin is niet arrogant bedoelt)

[fgcolor=#B30000]Toch vraag ik je ruzie te maken in een ander forum.[/fgcolor]

Liefs, Daniek

Nog een klein vraagje van mij: hoe voeg je foto’s toe? :flushed:

http://forum.girlscene.nl…_foto/list_messages/99464

Verder snap ik de bedoeling van dit topic niet? Dit hele forum is toch bedoeld voor vragen zoals jouw voorbeelden. Waarom zou iemand een vraag hier in jouw topic zetten en daarmee alleen jouw antwoord horen, als diegene ook zelf een eigen topic kan openen waardoor ze veel meer antwoorden zal krijgen?

En daarbij komt er is een Modetalk & advies topic, en daar kunnen ze ook hun ‘ei’ kwijt. :slightly_smiling_face:

Het heet een topic, een onderwerp op een forum, niet een forum ;p
En ik ben het eens met de mod, als je mensen graag wil helpen kun je beter gewoon veel reageren in de verschillende topics bij Fashion en Lifestyle, hier op girlscene gewoon in het forum. Ik denk dat niet dat veel mensen hier hun vragen zullen stellen aangezien ze daarvoor meestal gewoon een nieuw topic aanmaken.

Okee, het ligt dus niet aan mij. Dan sluit ik dit topic.
@ Daniek: je kan dus gewoon op het forum rondkijken en advies geven in de topics die meiden zelf aanmaken.