Dangerous Woman Tour HELP

Hoi allemaal,
Op 14 mei ga ik naar Ariana Grande’s concert: the Dangerous Woman Tour. (ik ben zo’n grote fan omg)
Alleen ben ik zelf nog nooit naar een concert geweest dus ik vind het allemaal nog best eng.
Nou hier komt mijn probleem;
Ik heb namelijk sta-plaatsen en ik ga op die dag vroeg naar Ziggo Dome omdat ik vooraan wil staan, maaar ik wil ook graag merch kopen.

Heeft iemand hier ervaring mee, hoe gaat dat precies? Gaan de deuren open en moet je dan zo snel mogelijk rennen om vooraan te staan? En waar laat je je merch dan of je tas etc. ?

Kan iemand mij wat tips geven hier over?

Alvast bedankt!:heart::heart:

De deuren gaan niet heel lang voordat de show begint open. Dan moet je eerst je kaartje laten zien en dan je kan inderdaad rennen om vooraan te staan ja, maar dat vind ik eigenlijk nogal vreemd :’). Merchandise kan je ook na afloop van de show kopen. Voor de show staan er meestal wel lange rijen en ik zou daar niet een goeie staanplaats voor opofferen. Als ik jou was zou ik geen tas meenemen, dat is heel onhandig met een staanplaats.

Ennn er zijn kluisjes waar je voor 2 euro je spullen in op kan bergen!

Als je geen early entree hebt kan je vooraan staan wel vergeten. Vergeet niet dat er nog 3 (of 4?) VIP arrangementen zijn voor DWT dus die staan gegarandeerd bij het podium en dan heb je ook nog de mensen die Early Entree kaartjes hebben. Als je dan nog redelijk vooraan wilt staan zou ik pas na de show merch wilt halen. Merch kan je altijd nog online bestellen (op sommige dingen na, ik weet niet wat je wilt van de merch?)

Ik heb geen ervaring met staanplaatsen maar ik weet wel toen ik naar Ariana ging in 2015 dat het echt gewoon dringen was voor merch, geen duidelijke rij en iedereen was elkaar aan het duwen :’)