Na lang twijfelen heb ik toch besloten om in plaats van verder te gaan met Paudrey, eerst een nieuwe fanfic te posten over Paul Moreno, omdat ik nog niet genoeg materiaal heb voor een vervolg. Dit is Dance The Chance, een nieuw verhaal, los van al mijn andere verhalen maar wel met Paul Moreno in de hoofdrol.
[i] “Sometimes you have to choose between a bunch of wrong choices and no right ones. You just have to choose which wrong choice feels the least wrong.”[/i]
Cover gemaakt door Fearless_Confidence
Zij droomde van ontsnapping naar de grote stad om haar ideaal achterna te jagen. Totdat ze zelf gevangen raakt in een legende.
Korte inhoud
Talitha Mabe heeft maar één droom en dat is ontsnappen uit het piepkleine dorpje waar ze is geboren. Haar danstalent lijkt de enige kans om weg te komen. Alles gaat volgens plan, totdat ze gevangen raakt in een legende en de keuzes hartverscheurend worden.
Tijd
Heden
Hoofdpersonages
Talitha Evelyn Mabe
Paul Moreno
Belangrijk om vooraf te weten
- Het is een fanfiction en gebaseerd op de personages uit “Twilight”. Het zal niet over Edward of Bella gaan, maar centreert zich op de legendes van La Push.
- Paul Moreno is niet ingeprent met Rachel Black of Audrey Masen of wie dan ook. Dit verhaal is een vrijstaand verhaal van alle andere verhalen. Ik vind het personage Paul Moreno te leuk om niet meermaals te gebruiken en ik ben te lui om andere namen te verzinnen. Dus daarom dat 75% van mijn verhalen over Paul Moreno gaan.
- De reden waarom ik Paul Moreno opnieuw gebruik is omdat ik het inprentingsfenomeen van Stephenie Meyer erg interessant vind (liefde is geen eigen keuze meer => welke problemen komen hierbij kijken?). Omdat ik geen voeling heb ik met de andere roedelleden (Embry, Seth, Jacob, Quil vind ik echt niets, sorry guys) en ik deze personages niet te zeer wil veranderen, gebruik ik altijd het personage dat het dichtst bij mijn eigen karakter staat: Paul Moreno.
- 16+ wegens vrijscènes en mogelijke woordenschat
- Het verhaal is ook al verschenen op een andere site, maar deze is opgedoekt.