Dance I Said

Dance I Said:
‘DIS’ oftewel Dance I Said is een soort feest in Maastricht voor jongeren vanaf 16 jaar, het is opgestart om het uitgaansleven van Maastricht te vergroten en het wordt 2x per jaar gehouden. De eerst volgende keer is op 2 maart 2009, in Maastricht dus.
Er komen veel DJ’s en dance is dus ook de meest gedraaide muziekstijl.

http://www.danceisaid.nl/html/about.html

Mijn vraag:
Is iemand van jullie er al eens geweest? Zo ja, hoe is de sfeer?
Wat is er te doen, sta je alleen maar daar naar die muziek te luisteren en te dansen of is er nog meer?
Ik vraag dit omdat je de sfeer en de meningen niet echt van internet kunt halen, en ik overweeg om er misschien naartoe te gaan, vandaar dat ik het aan jullie vraag.

geen idee

ik zou zeggen; ga er naartoe. iedereen heeft toch zijn eigen ervaring; de een vindt het leuk, de ander niet

Daar heb je wel gelijk in. Ik moet sowieso eerst maar eens mijn ouders zien over te halen. Maargoed, dat terzijde, ik was gewoon even benieuwd naar de meningen hier.

Up!

DIS schijnt zoooo geweldig te zijn! Ik ben helaas nog geen 16 maar hoor van andere mensen dat het altijd leuk is en dat de sfeer gezellig is.

Kom je ook uit Maastricht dan? :slightly_smiling_face:

Nope, Maastricht is iets te ver xd

Oeh dat klinkt wel leuk. Ik woon in middenlimburg dus mss met de trein :relieved: . Weet iemand wat de preciese locatie hiervan is?

Ik dacht het Theater aan het Vrijthof…

Nee, maar ik kan er zo met de bus naartoe, woon maar een paar kilometer er vandaan! Jammer dat je geen 16 bent, een vriendin van me zei ook al dat het superleuk was, ik denk dat ik er toch gewoon heen ga :slightly_smiling_face:

iemand naar DIS deze zondag? ik wel :astonished:

de volgende is toch pas 2 maart? ofzo? oooh, laatmaar, 2009 haha.

het is te ver weg voor mij, helaas.

haha :stuck_out_tongue: 25 okt. is ie er weer in maastricht

Ik vind het best jammer, ik ben nog 16 maar iedereen vindt het zo geweldig en het lijkt me best leuk om te gaan… Nouja dan volgend jaar maar hihi

laatmaar