(Dance) festivals/feesten

Ik vroeg me af of hier mensen ook naar house of andere elektronische muziek luisteren en ook naar festivals gaan. Misschien een leuk topic om nieuwe feesten te ontdekken?

Ikzelf ben nu 2 keer naar Sensation (2009 en 2010) geweest, vanwege mijn leeftijd mag ik nog niet naar festivals dus volgend jaar wil ik zoveel mogelijk festivals aflopen zoals Mysteryland.

Extrema-tent op Paaspop Schijndel :slightly_smiling_face:

Extrema indoor, extrema outdoor, Nope is Dope, Castle of love, Solar, Q-base enzo. Maar het meeste is wel 18+. Ik weet niet hoe oud je bent. Maar bij de meeste kom je wel binnen als je er wat ouder uitziet. Ik heb 2 nichtjes een van 15 en een van 16 die ook steeds meegingen met ons en gewoon binnen kwamen :stuck_out_tongue:

Voor de meeste ben ik te jong! Echt vervelend, wilde ook graag vanavond naar Dirty Dutch.

ja vanavond dirty dutch. ben helaas ook te jong
lijkt me echt zo gaaf om naar zulke festivals en feesten te gaan

Ik woon in België en ben zelf verzot op events en festivals…
Ik ben naar sensation black (hardstyle en hardcore), I love techno (electro, techno, dupstep en drum n bass), Laundry day (beetje vanalles), Summerfestival (beetje vanalles) en Tomorrowland (festival) geweest.

q-base, defqon 1, awakenings

Tomorrowland en I Love Techno!

Ik ben nu 17, ik was 16 toen ik voor het eerst naar Sensation ging en ben dit jaar ook geweest. Ik werd helemaal niet gevraagd om ID enzo, maar omdat een festivalkaartje toch al snel 60 euro kost, wou ik niet teveel risico lopen bij andere festivals.

Dirty Dutch leek me ook echt de bom, maar dat komt volgend jaar wel :slightly_smiling_face: