Dance Dance Revolution Event!!!

Hallow dames!

Laat ik me even voorstellen. Mijn naam is Deirdre en ik werk voor Female-Gamers.nl.
Female-Gamers.nl is een website voor en door meiden die houden van gamen.

In samenwerking met IT-Games houden wij een Dance Dance Revolution event in Heerlen.

http://www.female-gamers.nl/artikelen/event_ddr_poster.jpg

DDR Female Gamers event

DDR is de afkorting van Dance Dance Revolution. Deze games zijn inmiddels razend populair. In heel Nederland worden er al regelmatig toernooien georganiseerd voor Female-Gamers.nl een reden om niet achter te blijven en voor de vrouwelijke DDR dansers een wedstrijd op te zetten.

Waarom alleen female gamers

Normaal gesproken zijn alle toernooien met mannen erbij. Je vind er wel meiden terug maar nog lang niet genoeg meiden. Vaak zie je ook dat de mannen het toernooi winnen. Tijd voor de vrouwen/meiden om eens een eigen toernooi te krijgen!

Wanneer

Het evenement vind plaats op 15 februari bij IT-Games in Heerlen. Zie voor adres en informatie bij Locatie.

Het event vind plaats vanaf 12.30 's middags.

Voor meer informatie kijk dan HIER.

Groetjes, Deirdre

DDR is leuk, maar ik heb het niet thuis dus ik ben er niet goed in.:v

gewoon komen joh… Ik ben er ook bij als crewmember!

Ik zie die dingen echt vaak staan, lijkt me echt leuk om een keer te proberen. xD

Meld je aan en doe gewoon mee! :slightly_smiling_face:

Ohgod. I’d rather not.
DDR is leuk voor recreatief, maar ik houd niet van dat competitieve gebeuren. Also; te lang niet meer gespeeld. Ben een stuk slechter geworden xD

Ik heb het nog nooit gespeeld x]
maar het lijkt me wel erg leuk!
Jammer dat het helemaal in heerlen is…

Haha, klinkt echt superleuk.

Helaas ben ik er niet echt heel goed in, en ik zit op het moment niet in Nederland, anders had ik het wel overwogen :slightly_smiling_face:

wat is het precies.
ik kan de link doorsturen naar een vriendin van mij.
want die gaan zaterdag ook naar dutch open.
en nk streetdance/hiphop.
als het zoiets is.

Filmpje van DDR :slightly_smiling_face:

upje ^^

Het is bijna zover mensen!!! Je kan je nog inschrijven!