Dance Academy

Hoi allemaal!

Zijn hier nog Dance Academy liefhebbers :slightly_smiling_face:?
Voor diegenen die het niet kennen, maar wel interesse hebben: De serie gaat over studenten die aan de Academy of Dance studeren (ze doen daar ballet, soms ook hiphop, en ook gewone lessen). Ik ben zelf niet zo gek op het hoofdpersonage, maar alle andere personages zijn echt super! En dat *adorable* australian accent… :upside_down_face:

Anyway: seizoen 3 is net begonnen… meningen?!

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYlvx3ty-hWbfvkpso0ehmFI8YNnmtbix1vbYfXNie3yrLZIx1

hihi, nog een sfeerbeeld van seizoen 2 ^^

Jaaa ! Ik ben een liefhebber! Ik kijk het heel graag! Ik vind Abigail en Sammy heel leuk samen, ja ik ben ook niet gek op Tara, ik vind haar er zelf nog een beetje jong uitzien. Maar de rest vind ik allemaal super!

Is jou ava Kat of ben je dat zelf?

Jeej :slightly_smiling_face:!! Mijn favorieten zijn Kat en Abigail!
Abigail en Sammy zijn idd echt schattig :slightly_smiling_face:

Kat! (toen ze een elfje was op dat verjaardagsfeestje)
Zo mooi ben ik niet in het echt hoor :stuck_out_tongue: :sunglasses:

Tuurlijk ben je mooi in het echt! Elk meisje is mooi als ze een lief hartje heeft :slightly_smiling_face:
Maar Kat is daar echt heel mooi!!!

Ja, ik vind dat Kat er altijd mooi uitziet :slightly_smiling_face:!

Nog wat plaatjes om het enthousiasme op te wekken, hihi :cold_sweat: :stuck_out_tongue:

Upje voor Dance Academy ^^ Nog liefhebbers? :upside_down_face:

Ik ben een liefhebber!
vond het einde van seizoen 2 echt jammer :frowning_face: (geef geen spoiler-alerts haha)

heb gisteren een stukje gezien van seizoen 3, maar de kwaliteit vond ik wel minder, dus ik ben gestopt met kijken.

Mijn favoriete personages zijn Christian, Sammy en die ene gast die nieuw is (weet even niet hoe hij heet…)

Idd, echt zo triest! (ik wou ook niet beginnen te spoileren :slightly_smiling_face: )

Je bedoelt zeker Ben/the Benstar :wink:! Ik vond het begin van de aflevering een béétje tegenvallen, maar het wordt beter hoor! Ik ben benieuwd hoe ze de personages gaan veranderen. Kat, bijvoorbeeld, lijkt me wat serieuzer te doen nu (toch een grote ommekeer)… Ik blijf alvast kijken :upside_down_face:

haha ja, ik bedoel hem!

Ik was altijd een enorme fan, maar deze zomer mis ik het telkens :frowning_face: maar weer wachten op de marathons

De serie is ook volledig te vinden op youtube :slightly_smiling_face:
Je kan je eigen marathon maken :relieved: :stuck_out_tongue:

Ik heb het eerste seizoen helemaal gekeken, maar toen ben ik er mee gestopt. Dus nu moet ik het maar weer eens oppakken. Ik vind Tara echt afschuwelijk, maar de rest is wel leuk haha.

hahaha niemand mag Tara… (ik ook niet niet btw)

Oh geweldige serie is dit zeg! Seizoen 1 helemaal gekeken, en ik gok dat ik binnenkort ook 2 maar eens ga kijken… en 3 volgen natuurlijk!

t klinkt heel leuk,
domme vraag, maar waar kan je het kijken ? :blush:

Op youtube staan (voorlopig toch) alle afleveringen :slightly_smiling_face:!

bvb. Season 1, episode 2: http://www.youtube.com/watch?v=eHgdeSAZc2M (episode 1 is er precies afgehaald, maar mss dat je die nog wel vindt door beter te zoeken :slightly_smiling_face:)

Veel kijkplezier :slightly_smiling_face:) !

Je kunt ook naar watchseries.it gaan, daar staat alles (: (Ook goede kwaliteit)