dan heb je een probleem

ik heb nu een vriend, maar ik begin een soort van vriend van me best leuk te vinden en hij mij ook maar nu heeft mn beste vriendin tegen hem verteld dat het uit is met mn vriend omdat ze ons wou koppellen, dus hij denkt nu dat het uit is en wil steeds met me afspreken wat ik zelf ook wel wil maar mijn ouders zijn het er niet mee eens dus ik mag niet naar hem toe omdat ze vinden dat ik dan vreemdga wat dus ook zo is, maar ik wil het ergens niet met mn vriend uitmaken omdat ie echt heel erg lief is en ik als ik bij hem ben nog best gek op hem ben maar als ie er niet is voel ik gewoon bijna niks meer voor hem maar hij is nog zo gek op mij dat ik het niet kan uitmaken sinds ie 2 weken op vakantie is en ik het lullig vind om het per sms uit te maken en ik hem niet wil bellen want dat kan ik gewoon niet. oke het is inderdaad 1 lang verhaal maar wat zouden jullie doen?

wachten tot dat je vriend terug is & tegen die ene jongen waar je vriendin tegen heeft gezegt dat het uit is de waarheid vertellen. (dat het dus niet uit is.)

wacht gewoon tot hij thuis is en dan ondertussen neit met die andere jongen afsrpeken dat is lullig voor je vriendje, als je vriendje weer thuis is en je ziet hem weer weet je wel wat het beste is
succes

wachten tot hij thuis is jaa;)
ik heb ook nu een vriend en ook een ex die ik stiekem nog wel leuk vind :blush: en de vorige x merkte ik een beetje dat hij mij ook leuk vond maar nu weet ik dat niet meer. maar ik wil ook steeds met hem afspreken enzo
maar mijn vriend is best jaloers en mag hem dus ook niet meer omdat ik met me ex naar het strand ben gegaan dus mag er nu niet meer mee smsen enzo;)
maar daar heb ik schijt aan ik doe het toch
maar je moet gewoon goed van binne voelen wat je zelf wilt
en eerlijk zijn tegen allebei :slightly_smiling_face: want het liefst zou je ze allebei willen hebben maar dat kan niet helaas haha:P
verder weet ik ook niet echt wat je moet doen. gewoon x afspreken fzow en dan kijken wat je echt voelt voor die gene.

kon je titel niet iets duidelijker?
want dit is niet zo duidelijk. je kan niet meteen eruit leiden waarover het gaat…

Zeg tegen die andere jongen dat het helemaal niet uit is, en tadaaa. Klaar. Tenzij je natuurlijk die andere jongen juist wilt :stuck_out_tongue: Dan moet je het uitmaken met je vriendje als hij terug is, via telefoon/sms/msn is echt lame.

De keuze is aan jou.

als jullie echt verliefd zijn kunnen jullie heus wel wachten