damrak amsterdam? Waar? Go-Britain in amsterdam?

Hai,

ik ga vans kopen, en ik heb superleuke gezien bij de Britain. Nu heb ik even gegoogled en de britain in amsterdam zit niet op een plaats die ik ken. Namelijk redelijk in de buurt van ‘damrak’. Ook zit er een Sasha bij in de buurt en veel meer zag ik niet…
Maar nu is mijn vraag, zit de britain ook in de buurt van andere winkels, is dat een beetje een toeristische buurt? Of is het zoiets raars als het red lights district ahahha?
Oh en is het makkelijk om daar te komen?

1000 maal dank alvast!
dit zijn de schoenen(dus als jij net bij britain bent geweest en ze daar niet zag…)
http://26.media.tumblr.com/tumblr_m36ju0pprB1r4dxewo1_500.jpg

Er zijn sowieso in Amsterdam veel schoenenwinkels waar ze die vans verkopen (Pro-Sport, Sneakerz, Coach, Footlocker)

eh zit er niet gewoon een britain aan t begin van de nieuwendijk ._.

^oh echt? hij is niet online aangegeven dan!
Maar verkopen ze die mintkleurige vans echt bij andere winkels? haha ik ga het nog eens googlen dan hoor.

de enige winkel in amsterdam die op de site staat is die ik weet niet hoe jij hebt lopen zoeken .___.

Gewoon eventjes in sneaker winkels kijken, veel kans dat je ze wel ergens tegenkomt.

eh ze hebben bij prosport en bij footlocker deze vans niet (op de site).
Wel bij de coach!jippie!
Maar de coach zit aan het Osdorpplein. Enig idee of dat toeristisch is? Want we gaan die dag gewoon lekker winkelen en dan is het niet leuk als je helemaal uit de richting zit voor 1 winkel haha

eh ik snap je zin niet, maar je moest bij go-britain gewoon op ‘winkels’ ofzo klikken en dan staat er : ‘amsterdam *adres*’

OH wacht dat is hem ja! HAHAHA SORRY IK BEN DOMMM :slightly_smiling_face:. Maar is dat een beetje een leuke wijk etc?

ja en dan staat er nieuwendijk

dat is gewoon de hoofdwinkelstraat samen met de kalverstraat??? :S:S:S

^OH ECHT? hahaha ik ben eigenlijk nog nooit in amsterdam geweest :’). Dus als ik in de kalverstraat ben vind ik het wel? ??

ok voortaan gewoon zeggen dat je amsterdam niet kent ipv ‘die plek in amsterdam’ dan…
en als je met de trein gaat gewoon vanaf centraal de nieuwendijk oplopen, google map het even (raad ik je sowieso aan de volgende keer als je iets zoekt…)

^ja sorry, ik ben er wel vaak geweest, maar ik ken alleen rembrandtplein, kalverstraat zelf enzo. ik kan nooit goed plaatsen onthouden en hoe je er komt XD.
niet iets om boos om te worden hoor…

ben niet boos zeg t alleen t is altijd het beste om zo duidelijk mogelijk te zijn gwn zodat mensen je goed kunnen helpen :wink:
al vind ik t nu nog vreemder dat je eerst zegt dat je nooit in amsterdam bent geweest en nu weer wel :S:S maar t zal allemaal wel
veel succes met je schoenen vinden iig :stuck_out_tongue_winking_eye:

oh sorry ja. ja ik bedoel dat ik er gewoon ben gaan winkelen een tijd geleden, maar totaal de weg niet ken(ik ben er niet écht geweest bedoel ik).
maar ik ga deze vans halen dankzij jouw haha!

Die mintgroene Vans zijn vrijwel overal uitverkocht, hoogstens 1% kans dat je die in Amsterdam gaat vinden.

^oh dankje, dan kijk ik even bij de coach in het boerendorpje naast de mijne. (net gezien dat ze de mintgroene bij de coach hebben, en dat die in de buurt is XD)

De Damrak is 5 minuten lopen van het Centraal Station. Een touristische buurt ja.

Maar goed, op de Wallen kun je overdag ook gewoon veilig rondlopen hoor. Er zitten daar zelfs kinderdagverblijven etc.

Maar goed, als je zeker wil weten dat ze ze hebben bel ze dan even op en reserveer ze, voordat je helemaal voor niets naar Amsterdam gaat.

Ligt er wel aan of je solo bent. Ik heb er een paar keer gelopen en een groepje mannen in een busje heeft me tot 3 keer toe proberen op te pikken, gewoon eind van de ochtend, en ik liep gewoon in jeans/sneakers/zomerjas/grote tas. Sindsdien loop ik er niet meer alleen rond.