DAMN.

Wáárom ben ik zo snel jaloers en waaaarom snapt HIJ die veel te doorzichtige hints niet?! ¬¬

Aaargh sorry, ik moet me echt ff afreageren.
:frowning_face:.

Nou, jongens zijn gewoon niet zo slim.
Of ze willen jouw hints niet doorhebben… Daar zul je zelf achter moeten komen.

En over dat jaloers zijn, daar heeft iedereen last van!

Als die je hints niet snapt, gewoon vertellen wat je dwars zit.
Anders blijf je er mee zitten ;]

indd !

jongens kunnen zo dom zijn in het begrijpen van hints :S
en over dat jaloers worden , heb ik ook hoor :blush:
een ander meisje hoeft hem aleen maar een krbbel te sturen en ik denk al dat ze wat hebben xD

xx

jongens snappen hints niet :wink:
en anderen vatten de hints weer verkeerd op als je ze dus niet hebt ‘uitgezonden’ naar hun :S

Maar, jaloezie… ja, dat zuigt gewoon :stuck_out_tongue:

Wij meisjes willen altijd dat jongens ons snappen… Laten we die hoop maar opgeven meisjes haha :stuck_out_tongue:.

Jongens snappen hints niet altijd… Je kunt beter gewoon zeggen wat je wilt, kom je een hoop verder mee :slightly_smiling_face:

Ooooooh, :flushed: idd, gek word ik van mezelf dan. Terwijl ik aan de andere kant toch weet dat het alleen maar een krabbel is.

Echt een slechte eigenschap hahaha

jongens en hints dat gaat gewoon niet samen.
oké mijn vriendje heeft het altijd wel door als me iets dwars zit, maar dan laat ik het ook wel héél duidelijk merken.
maar zeg gewoon wat je dwars zit en jaloezie daar hebben volgens mij alle meisjes wel last van haha

Is zo kut! Was bij mij eerst ook en ik ben zooo jaloers he echt not normaal…! En iedereen zei tegen mij wacht het maar af, blabla… echt zooo shity om te horen weetje…
Maar maak je hints sterker, en als je hem op msn hebt… zeg dan iets van ik heb het koud! Heeft bij mij wonderen gedaan…!! echt waar! of zo van als je moet gaan, ik moet gaan slapen, helemaal alleen :frowning_face:

ik hoop echt dat het goed komt voo rje! (:

xxsucces

Omg zooó herkenbaar o.0
Jongens en hints… xkuchx dat werkt gewoon niet blijkbaar ofzo…
En dat jaloers zijn heb ik ook heel erg =( heel kut is dat, ik zoek overal ergens iets achter… :l

whahaha ik lach me echt kapot!!! ik denk echt precies hetzelfde hoor xD… echt te grappig eigenlijk echt zon mens die helemaal denkt dat ie iets heeft met iemand die alleen maar halloo stuurt ofzo xD haha ik ben echt zo xD whaha sorry excuseer ik ben erg hyper ik ga mn lover straks bellen om ag te spreken xD dus… sorry zo ben ik normaal niet hoor XD

god ja, dat denk ik ook zo snel
ik heb ook echt een hekel aan al die kinders van zn hyves !:smiley: