[i]Nou t gaat over een buurman, paar huizen verderop. Hij heeft ons constant lastig gevallen…
Het begon bij onze katten,
wij hadden 2 katten, en die poepen in tuinen, maar beetje logisch tog !?
En onze buurman, die haat katten blijkbaar, en had het idee dat onze kat, (onze zwart witte kat) bij hem in de tuin poepte enzo. Dus onze kat heeft bij hem in de tuin gepoept, en kwam later op de avond weer trug bij ons thuis, en hij was helemaaal onder de Frituur vet ! Het zag er niet uit !, zijn hele vacht was verpest , onze buurman heeft onze zwart witte kat helemaal in de frituur vet geduwd. Op de straat tegen over t huis van die buurman . Is op straat helemaal soon zwarte vlek , van de frituurvet die hij altijd op straat gooit en in de put weetjewel. Toen die zwart-witte kat dus bij ons thuis weer kwam, ; ik deed de deur open om hem binnen te laten , en ik wou um even aaien , en ik d8 wooow wat zie jij dr uit Niet te beschrijven, zooo zielig !
Toen ik mijn vader ophalen, we zijn meteen nr kennis gweest, die een dierensalon hebben, en toen hebbe we onze kat gewassen, hij vond het vreselijk natuurlijk, en we hebben allemaal middeltjes meegkregen om hem de aankomende dagen te gaan verzorgen, maar serieus ik dacht dat het nooit op te lossen was.
Kattenhaters hebben meestal een buis onder in de grond zitten, en daar helemaal onder een stukje kaas, en dat lijd de kat natuurlijk, want katten houden van kaas,
en dat dan de kat dr niet meer uit komt. Dat is natuurlijk vreselijk maar bij onse katten is dat gelukkig niet gebeurd , onze andere kat, ( helemaal zwart ) is heel erg tam , dus die kan door iedereen worden geaaiid, maar gelukkkig hij was nite zo vaak buiten als die zwart-witte kat haha.
Paar weken later, kwamen mijn ouders op het idee , onze katten weg te doen, want de buurman heeft mijn vader al een x tegen gehouden op straat, en heeft gezegd ; Vandaag is het wel een mooie dag om de katten een x te doden !
Niet normaaal tog ?!
Je zegt dat tog niet , en ten 1e je praat er eerst over , wat je dwars zit met die katten,
Dus wij hebben paar weken geleden de katten weg te doen naar onze opa en oma. Die hebben hele grote achtertuin enzo weetjewel.
Nja allemaal geod gegaan enzo, en de ekatten zijn nog steeds gezond bij onse Grootouders. !
Paar weken later weer.
Liep buurman weer langs ons huis om naar de supermarkt te gaan, omdat de supermarkt heel dicht bij is , en gwn lopend heen kunt.
Dus hij loopt wel elke dag ofzo langs ons huis
hij kijkt zoooo erg naar binnen nite normaal !
Dus een paar dagen later liep hij weer soals gwnlijk langs ons huis, en Stak de middel vinger op naar mijn zusje en mij! Hij ging heletijd heen en weer met die vinger
NIEt normaaal, het is nite slim om trug te steken , zeggen mijn ouders
maar ik was het gwn van plan om een x langs zijn huis gaan, en die ramen met eieren te begooien ofzo ! ik sweer je . !
Echt niet normaal.
En hij heeft een paar maadnen geleden op onze ramen getuft.
Niet normaal echt niet .
Hij moet nog 1 ding uithalen , zodat wij naar de politie gaan, maar het probleem is wij hebben geen facking bewijs ?!.
dus dat gaat nogal moeilijk
maaaar ik wou dit verhaal even kwijt aan de lezers.
want ik vind dat kattenhaters, normaal moeten doen en niet zomaar je katten willen vermoorden .
nja
pease x [/i]