Damn, stomme buurman !

[i]Nou t gaat over een buurman, paar huizen verderop. Hij heeft ons constant lastig gevallen…
Het begon bij onze katten,
wij hadden 2 katten, en die poepen in tuinen, maar beetje logisch tog !?
En onze buurman, die haat katten blijkbaar, en had het idee dat onze kat, (onze zwart witte kat) bij hem in de tuin poepte enzo. Dus onze kat heeft bij hem in de tuin gepoept, en kwam later op de avond weer trug bij ons thuis, en hij was helemaaal onder de Frituur vet ! Het zag er niet uit !, zijn hele vacht was verpest , onze buurman heeft onze zwart witte kat helemaal in de frituur vet geduwd. Op de straat tegen over t huis van die buurman . Is op straat helemaal soon zwarte vlek , van de frituurvet die hij altijd op straat gooit en in de put weetjewel. Toen die zwart-witte kat dus bij ons thuis weer kwam, ; ik deed de deur open om hem binnen te laten , en ik wou um even aaien , en ik d8 wooow wat zie jij dr uit Niet te beschrijven, zooo zielig !
Toen ik mijn vader ophalen, we zijn meteen nr kennis gweest, die een dierensalon hebben, en toen hebbe we onze kat gewassen, hij vond het vreselijk natuurlijk, en we hebben allemaal middeltjes meegkregen om hem de aankomende dagen te gaan verzorgen, maar serieus ik dacht dat het nooit op te lossen was.
Kattenhaters hebben meestal een buis onder in de grond zitten, en daar helemaal onder een stukje kaas, en dat lijd de kat natuurlijk, want katten houden van kaas,
en dat dan de kat dr niet meer uit komt. Dat is natuurlijk vreselijk maar bij onse katten is dat gelukkig niet gebeurd , onze andere kat, ( helemaal zwart ) is heel erg tam , dus die kan door iedereen worden geaaiid, maar gelukkkig hij was nite zo vaak buiten als die zwart-witte kat haha.
Paar weken later, kwamen mijn ouders op het idee , onze katten weg te doen, want de buurman heeft mijn vader al een x tegen gehouden op straat, en heeft gezegd ; Vandaag is het wel een mooie dag om de katten een x te doden !
Niet normaaal tog ?!
Je zegt dat tog niet , en ten 1e je praat er eerst over , wat je dwars zit met die katten,
Dus wij hebben paar weken geleden de katten weg te doen naar onze opa en oma. Die hebben hele grote achtertuin enzo weetjewel.
Nja allemaal geod gegaan enzo, en de ekatten zijn nog steeds gezond bij onse Grootouders. !
:grinning:

Paar weken later weer.
Liep buurman weer langs ons huis om naar de supermarkt te gaan, omdat de supermarkt heel dicht bij is , en gwn lopend heen kunt.
Dus hij loopt wel elke dag ofzo langs ons huis
hij kijkt zoooo erg naar binnen nite normaal !
Dus een paar dagen later liep hij weer soals gwnlijk langs ons huis, en Stak de middel vinger op naar mijn zusje en mij! Hij ging heletijd heen en weer met die vinger
NIEt normaaal, het is nite slim om trug te steken , zeggen mijn ouders
maar ik was het gwn van plan om een x langs zijn huis gaan, en die ramen met eieren te begooien ofzo ! ik sweer je . !
Echt niet normaal.
En hij heeft een paar maadnen geleden op onze ramen getuft.
Niet normaal echt niet .
Hij moet nog 1 ding uithalen , zodat wij naar de politie gaan, maar het probleem is wij hebben geen facking bewijs ?!.
dus dat gaat nogal moeilijk
maaaar ik wou dit verhaal even kwijt aan de lezers.
want ik vind dat kattenhaters, normaal moeten doen en niet zomaar je katten willen vermoorden .

nja
pease x [/i]

Wat hij de katten heeft aangedaan valt onder dierenmishandeling he. Als je nog foto’s hebt (bewijs dus) kan je aangifte doen tegen hem. Houdt hem misschien ook meteen stil?

Ik was allang al naar de politie gegaan. zoiezo niet omdat je geen bewijs hebt, maar dan is er teminste melding van! en houden hun het ook in de gaten. plus als er dan meerdere meldingen binnen komen starten ze wel een onderzoek.

en wat een oetlul die vent :open_mouth: wil hij geen katten dan kooptie toch van dat stinkspul waar katten niet van houden en dus uit de buurtblijven

Oke ik haat katten die in mijn tuin schijten en mijn cavia op willen eten maar die buurman gaat zeker veel te ver!

Zo, ik zou echt trippen als iemand aan mijn huisdieren zou zitten. Misschien moet je een camera opzetten en dat de hele dag laten draaien, zodat als hij dan weer eens bv. op de ramen spuugt je wel bewijs hebt ;o

Oke ik heb ook een hekel aan katten, maar wat die man doet gaat wel een beetje ver ja.
Upje dus?

Wat je buurman doet kan idd niet, je kan altijd wijkbeheer of politie inschakelen als dit voort duurt.

Maar, als een kat van een ander constant in mijn tuin poept, zou ik ook maatregelen nemen of de eigenaren aanspreken.
Wegwezen met die katten uit m’n tuin!

Als er weer zoiets gebeurd, geef hem aan!
Ik heb ook zo’n idioot in de buurt wonen. Mijn hond had kwam ‘‘tedichtbij’’ zijn hond, en had haar geschopt mijn hond dus. We hadden het wel aangegeven, want hij gaf haar echt een rotschop. Het hele gebeuren is wel voorbij, maar nu terroriseert ie de andere buurt.

ik zou het ook nogal smerig vinden als katten in onze tuin poepten, maar die man gaat echt veel te ver! ik zou gewoon naar de politie gaan (als jullie tenminste foto’s van de kat hebben)

mijn vader haat het ook als er katten in onze tuin zitten omdat hij graag vogeltjes enzo in de tuin wilt, maar wij gaan niet verder dan de hond ff naar buiten laten of ‘kssst’ zeggen x]

die buurman gaat echt te ver!
je hebt je katten toch al weg gedaan, wat is zijn probleem?!
misschien zitten er nog katten in zijn tuin en denkt hij dat die van jullie zijn?
maar ik zou in ieder geval WEL naar de politie gaan.
serieus hij spoort niet.

Ik vind het ook asociaal om je kat buiten te laten lopen en in andermans tuinen te laten poepen. Wij hebben ook een kat gehad, maar weet je hoe irritant en ranzig het is als er een kat in je tuin zit te schijten. Je hebt niet voor niks een kattenbak, een kat is een huisdier niet een dier om op straat rond te laten huppelen. (En dat vind IK, dat een ander z’n kat graag buiten laat moet ie zelf weten.)

Maar wat hij heeft gedaan is dierenmishandeling. En wat hij doet is bedreigen. Dat zijn al twee redenen om naar de politie te gaan.

Ik zou die vent echt helemaal de tering inschelden! :fu:

Ik vind wel dat je gelijk hebt, maar je kan toch ook een kattenbak kopen ?

Onze buren hadden ook katten en die poepten in onze tuin en die vertrapten al onze bloemen en soms glipten ze ineeeeens naar binnen als mijn deur te lang open stond en die mensen deden er niks aan. Rare katten waren dat, maar ik ben geen kattenhater en ik zou helemaal nooit katten besmeuren of vermoorden of mijn buren zó bang en gek maken. Niet normaal, aangeven die gast!
Mensen die dieren mishandelen gaan later over op pyromaan of moordenaar ofzo x]
En die gast is al een psychopaat.

Ik denk wel dat ze een kattenbak hebben hoor, maar als die katten buiten lopen doen ze het buiten i.p.v. in de kattenbak. Dat kun je ze niet aanleren. x’d

Ik zou serieus een steen door zn ruit gooien, simpel maar vervelend. Hij verdiend het!

Ik denk trouwens dat iedereen wel een kattenbak heeft, daar leren ze het nou eenmaal op. Maar als ze buiten lopen gaan ze gewoon ook buiten schijten, daar kan je weinig tegen doen.

wat een enge vent…
maar ik weet niets → up

Ik zou frituurvet tegen hem of tegen zijn raam gooien!
Of een emmer met frituurvet vullen en die boven zijn deur zetten en alsie dan naar buiten gaat… Muahahaha!
En als hij weer langsloopt en een middelvinger opsteekt of wat dan ook, foto maken! Gewoon zorgen dat je een cameraatje bij de hand hebt in de woonkamer!
En gewoon aangifte doen bij de politie!
Ook al heb je nog geen bewijzen. Misschien is er al eerder een klacht ingediend tegen hem door andere mensen.

Oh en mensen die lopen te zeuren over poep in hun tuin.
Mest is goed voor je bloemetjes :wink: Hahaha
En anders pak je toch gewoon ff een schepje ofzo en flikker je het in de afvalbak. Kleine moeite toch?
(Ja ik heb zelf 2 katten en verschoon altijd hun bakken, dus weet hoe vies kattenpoep is en dat valt best nog wel mee hoor xD)