Damessmoking

wat vinden jullie van een damessmoking?
Ik vind het persoonlijk echt heel cool, maar anderen niet… wat jij?

ik vind het echt gaaf! ik hou daar wel van!

Ik vind het wel mooi, maar ik zou het nooit dragen. Ik zou ook niet weten waarheen ik het aan zou moeten trekken! Maar het ziet er wel altijd heel stoer uit.

naar een feestje:P of iets dat erop lijkt kan je ook gewoon naar school aan:p zwarte broek, zwart-witte pumps, wit blousje, zwart strikje, zwarte riem:P kan best :slightly_smiling_face:

Ja, oké, het kan opzich wel maar ik vind het denk ik iets te net voor school… =P maar naar bruiloft ofzo? Iets chique achtigs ofzo.

bruiloft kan zeker
of de verjaardag van je oma:P

Haha precies! Of als je uit eten gaat ofzo voor een speciale gelegenheid, inspiratie genoeg =P

Nah voor een gala: Zwart pak met een laag uitgesneden jasje. Super mooie zwarte bh eronder en dan dé zwarte peeptoe pumps.

kzou alleen wel nog wat boven de bh doen, behalve het jasje

en idd, inspiratie genoeg!

Ja nou ja je moet geen 14 (ik doel niet op jouw leeftij hoor :stuck_out_tongue:) zijn ofzo…maar als je 19 bent (zoals ik) en je hebt mooie borsten, dan kan het prima. Sexy doch stijlvol :wink:

Wat maakt het verschil tussen 14 en 19 dan in dat opzicht voor jou?

Naar school ofzo niet, moet wel beetje bij de sfeer passen… Als het past vind ik het mooi

Nou omdat je als 14 jarige een kind bent, en 19 jarige volwassen. Ik vind het té sexy voor iemand van 14, als ik een dochter had van die leeftijd zou ik het niet relaxed vinden als ze dat zou dragen.

dat is idd totaal ongepast voor iemand van 14…
Maar ik vind dat zelf wel stylish idd, mits op een gepaste gelegenheid, maar voor iemand van 18+ kan dat wel

Ben het aan 1 kant wel eens met TessD…myn zusje is ook 14 en ik zie haar niet in een smoking lopen…maar dat verschilt natuurlyk wel per persoon, misschien ben jy wel het type ervoor en gedraag je je ouder dan je bent

Verder vind ik het zelf mooi voor op iets speciaals, niet op school.

Nah ik vind leeftijd niet perse uitmaken, het gaat mij er meer om hoe en wanneer je het draagt!

Ik vind het trouwens ook wel mooier als je wat ouder bent, toch wat zakelijker en volwassener

Niet helemaal mijn stijl maar het is wel leuk

het is opzich wel mooi… maar ik zou het niet zomaar 123 aandoen…

http://i49.tinypic.com/2hmhpn6.jpg

maar dan met nog een mooi topje onder = mooi
maar ik vind het niet iets om gewoon op een normale dag te dragen