Dames..

Hee dames,

Nou ik zit dus in een super onduidelijke situatie.
Het is allemaal zo onduidelijk, en het is een super lang verhaal dus ik vertel alles snel in het kort.
Het gaat dus om een jongen die ik al 3jaar leuk vind, nouja ik ben verliefd op hem. En het gaat deze weken eindelijk goed, we begroeten elkaar met een kusje op de mond, ik zoek hem altijd op in de pauzes (hij zit tegenover mij op school) dus hebben we samen pauze. En dan knuffelt hij me, en lopen we hand in hand midden op het schoolplein, dus iedereen denkt dat wij hebben.
Maaaar nu vragen jullie, je af wat er zo onduidelijk is, nou hij heeft sinds kort een vriendin (al 2 weken) maar daar is het blijkbaar niet serieus mee, en zij woont in een andere stad. maar nu heeft hij dus tegen mij gelogen want ik vroeg hem of hij iemand had, en hij zei nee blabla. ik heb geen contact met andere meisjes, (ik was boos op hem) en toen zei die ja ik begrijp wel waarom je boos bent, want m’n vriendin zag hem laatst lopen met een paar meisjes (niet zijn vriendin , maar 'gewone’vriendinnen) en toen zei die ja het waren normale vriendinnen ik praat normaal met hun etc. en ik snap je echt ik zou ook boos zijn als jij iets had met andere jongens. en wat blijkt? hij heeft gewoon tegen me gelogen, ik ben erachter gekomen dat ie een vriendin heeft.
en ik ben zo boos maar ik was gisteren en vandaag naar hem toe gegaan en heb gedaan alsof er niks is, en weer kusje op de mond, knuffel etc. waar iedereeen bij is, en hij zei zo ja is er iets? als er iets is, gewoon zeggen. nu ben ik van plan om het spelletje mee te spelen want hij is dus echt niet serieus met z’n ‘vriendin’. ik ga morgen weer naar hem toe en dan zeg ik ja, ik wil even met je praten en dan ga ik zeggen, ik weet datje een vriendin hebt, maar je speelt een spelletje dus ik speel gewoon mee… en dan zeg ik ja als het echt serieus is met je vriendin, dan zat je nu niet bij me…

Dus dames, sorry voor dit lange stukje! maar zal ik dat doen?..
of wat moet ik doen… ik vertrouw hem sowieso niet… en ik zou na alles wat ie heeft gelogen ook geen relatie met hem willen, maar hij is gewoon leuk en ik blijf een zwak voor hem hebben, ik bedoel ik ben 3 jaar verliefd op hem geweeest… en hij is niet m’n ex.

dus dames, advies graag!
Alvast dankjulliewel! :kissing:

Nou je moet in iedergeval leren typen. :slightly_smiling_face:

Je zegt het eigenlijk zelf al: je hebt geen vertrouwen in hem. Als je dat niet hebt dan heb je geen goede basis voor een relatie. Kappen dus.

Hou het bij een scharrel.

Zó erg is het niet. Ik heb erger gezien:]

Klopt…
Een relatie zit er sowieso niet in.

Ja, ga ik ook doen denk ik…
Maar dus ik moet het morgen gewoon tegen hem zeggen? Dat ik weet dat hij een vriendin heeft… ?

Jawel. Maar ik heb ook beter gezien en ik persoonlijk vind het irritant om een groot verhaal te lezen zonder goede punten etc.

Mijn excuus daarvoor.

Het geeft niet. Kun je er de volgende keer om denken :slightly_smiling_face:

huh maar hoe weet je zo zeker dat hij een vriendin heeft?
of heb ik daar gwn overheen gelezen

maar mag hij van jou ook niet omgaan met andere meisjes?

Staat op zijn hyves en heb het van een vriend van hem.
En jawel, alleen ik dacht echt dat hij niemand had, en serieus met mij bezig is.
Mijn vriendin zag hem dus met een paar meisjes, en ik dacht dat ie daar mee ging ofzo…
Maar van mij mag die nu echt wel met meisjes omgaan, ik houd het bij een scharrel…

Oke. :ok_woman:

aaah wat een rotsituatie, zulke dingen heb ik ook altijd…
maar als hij écht zoveel om zijn vriendin gaf, zou hij niet op deze manier met je omgaan. en als ik één ding van alles heb geleerd(ongeveer hetzelfde als jij) dan is het wel; NIET OPGEVEN! bij mij werkte het, ik hoop ook bij jou!! succes!<3

Ja inderdaad, zulke dingen heb ik dus ook altijd, pfff.
Ja daarom, hij zei ook allemaal lieve dingen, en vandaag weer…
En opgeven doe ik sowieso niet maar ik vertrouw hem niet… of hij wil niet dat ik het weet omdat ie me dan kwijtraakt…

En dankjewel! :kissing:

uhm, sorry, maar op dit moment vind ik jou een bitch.
Hij heeft een fucking vriendin en jij blijft hem kusjes op z’n mond geven, en je wilt zelfs tegen hem zeggen dat je het spelletje mee wil spelen? Dat is not done.

Hij’s niet echt betrouwbaar wat ik hier uit begrijp. Ik zou stoppen en hou het hierbij.

En als hij dan wel je vriend is… Vertrouw je hem dan ook nog?
Aangezien hij dus eigenlijk gewoon vreemd gaat en zo te horen weinig respect heeft voor zijn vriendin.

Nee ik snap je wel, want dat is eigenlijks ook zo.
Maar hij begint… hij is hier allemaal mee begonnen.
In het begin gaf ik hem afstand omdat ik dacht dat ie iemand had, en toen ik erachter kwam, gingen we al zeg maar met elkaar.
En als je in mijn situatie zat, dan had je mijn gedachtes ook gehad…

Nee, een relatie wil ik ook niet met hem.
Hij is echt niet te vertrouwen… en ja hij gaat vreemd met mij.