Dames: Welke zonnebril met een klein hoofdje?

Hoi, ik heb dus een erg klein hoofdje en kan dus noooit een goede zonnebril vinden. Die zijn allemaal te groot voor me. En van die kleine zonnebrillen… Die kan ik nooit vinden. En anders is het weer te duur.

Ik weet dus niet wat ik hiermee moet en vraag dus jullie om hulp.

Alvast bedankt voor het lezen.:couplekiss_man_woman:

kinderafdeling?

Heb ik ook, een smal hoofd! Kan ook niks vinden…

mss idd kinderafdeling. en soms kunnen ze hem toch wat bijstellen? (bij pearle deden ze dat voor een vriendin van me)

*klinkt heel bekend.*

Ik heb met veel gedoe een zonnebril van de V&D gevonden, maar voor de rest zijn ze aaallemaal te groot.

Bij de kinderafdeling heb ik ookal gekeken, alleen vind ze TE kinderachtig. Ik zou echt van die leuke hollywood achtige brillen willen hebben.

Juist dat bedoel ik dus ook. Echt jammer.

ik heb geen klein hoofd ofzo,
maar toch zijn alle zonnebrillen te groot :expressionless:
& ik lijk op een insect met die grote zonnebrillen…

haha ik heb ook altijd het idee dat ik op 'n insect lijk 8D

wayfarer’s staan wel mooi bij kleine koppies?

pilotenbril maybe? die zijn ook niet zo groot

moet je in aziatische landen kijken (of aziatische webshops) want die mensen hebben daar zelf ook kleine hoofden

Ik heb daar ook last van, ben nu al 2 jaar opzoek naar een goede niet al te dure zonnebril.
Suc6 met zoeken!

Soorrry, te droog. :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik weet neit,
maar kan je me helpen…

ik heb een ovaal hoofd,
en ik kan ook niet zo goed zonnebrillen vinden!

help!

Ray-ban heeft wayfarers in veel verschillende maten, ik zag vandaag een kleiner model van 109 euro bij de Bijenkorf.

kinderafdeling

zelfde probleem! ik lijk net een insect altijd -__-

Heb ik ook! Van die normale hollywoodachtige (XD) zonnebrillen bedekken mijn halve voorhoofd + wangen, maar laatst waren er wel een aantal kleinere bij de HEMA! Misschien kun je daar even kijken, want bij mij waren die wel goed :grinning: heb m alleen nog niet gehaald…:stuck_out_tongue:

Bedankt meiden, en aan die kinderafdeling heb ik niks aan. Die zijn te kinderachtig. Waar kan ik die pilotenbrillen halen dan? En in welke kleuren, want ik ben lichtgetint.

Thanks!