dames wat moet ik doen (zou het nog goed komen)

.

Ik heb ook zoiets gehad. Vakantie liefde en daarna wilde hij niet meer vanwege de afstand (ook 2 uur reizen) maar ik heb hem gewoon laten zien dat hij dit niet mocht laten gaan. En nu zijn we al weer 4 jaar bij elkaar.

@Achilles
AAhw dat is wel fijn dat jullie al zo lang bij elkaar zijn!! ik heb alleen geen idee hoe ik dit aan moet pakken omdat ik bang ben dat ik hem dan weer verder van me af duw zeg maar… ik geef hem de tijd en we hebben afgesproken om aan het einde van de week even te bellen samen. maarja wat moet ik dan zeggen zonder dat ik heb van me af duw… echt een rot gevoel allemaal

Hmm in mijn tijd (haha) zaten we nog veel op msn, dus ik ging gewoon dingen zeggen van: ja ik ga zo naar de film met een vriendin. Hadden wij ook kunnen doen maar jij wilt niet afspreken (het was meteen al lastig en wilde niet afspreken enzo) en toen ik na een tijdje begon over een ex scharrel die weer interesse toonde was hij meteen overstag gegaan.

Die afstand is wel moeilijk hoor, maar het kan juist heel fijn zijn om wat meer moeite te moeten doen voor elkaar :slightly_smiling_face:

ja ik vind het zelf ook wel moeilijk met de afstand maar ik vind het reizen zelf niet zo erg. hij wel… en ik vind dat hij dit niet zomaar moet laten vallen door de afstand. er zitten ook positieve dingen aan vind ik zelf. hij heeft het altijd heel druk enzo. daar heeft hij dan heel de week de tijd voor dan hoeft hij alleen in het weekend wat dingen af te zeggen en dat lijkt me niet te veel gevraagd…

Kijk het een paar weken aan en kijk wat het met jullie beiden doet. Misschien komt hij wel tot het inzicht dat die toch niet zonder je kan en misschien ga jij er ook wel anders tegen aan kijken. Geef het even de tijd en daarna kan je altijd afspreken om samen het erover te hebben. Al begrijp ik dat het heel moeilijk voor je is op dit moment.

Bedankt! ja het is het beste als we elkaar voor nu even met rust laten… kan hij ook een beetje nadenken… ik hoop dat het allemaal goed komt…

Ik denk dat je vriendinnen gelijk hebben.
Hij heeft aangegeven dat het voor hem niet gaat werken en daar kan je je maar beter bij neerleggen.
Stort je op iets anders wat je leuk vindt en er komt heus wel een nieuwe jongen op je pad.

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Een jongen ontmoet op vakantie, en hij woont ook ongeveer 2,5 uur van mij af. In het begin zei hij dat hij er echt voor wilde gaan etc. Maar laatst heeft hij me verteld dat hij het te moeilijk vindt om me te missen en me super weinig te kunnen zien. We hebben het allebei ook heel druk, en als we elkaar willen bezoeken zijn we afhankelijk van het openbaar vervoer of onze ouders. Erg moeilijk allemaal. We hebben toen afgesproken gewoon ‘als vrienden’ af te spreken. Ik ben laatst naar hem gegaan, en toen hebben we het er even over gehad en toen zei hij dat hij er toch wel weer voor wilde gaan, ondanks dat we elkaar weinig zien. Na ongeveer een week kreeg ik weer berichtjes dat hij het er te moeilijk mee heeft, en we zijn weer op hetzelfde uitgekomen… afspreken als vrienden. Zelf vind ik dit ergens wel een beetje raar, want mist hij me dan niet als we ‘gewoon vrienden’ zijn??
Ik heb zelf ook de hoop dat het weer goed komt, want het idee alleen al dat we zonder elkaar verder gaan maakt me enorm misselijk en verdrietig.

Ik kan je dus niet echt raad geven, maar ik zou hem nog even de tijd geven en afwachten…

Ik wilde eigenlijk reageren, met probeer over hem heen te komen. Anders ga je jezelf alleen maar meer kwellen. Maar door dat stukkie van Achilles weet ik t nu ook niet meer. Dus je hebt niks aan me
Succes though!! :hugs:

ja… maar het is alleen zo moeilijk. er vooral omdat hij het er ook moeilijk mee heeft. en het idee dat ik hem dan nooit meer zie doet echt heel erg pijn

ja het is eigenlijk gewoon verschrikkelijk… ik zou ook zo graag in de buurt gaan wonen als het dan wel goed zou kunnen gaan. maarja dat gaat ook wel een beetje te ver op mijn leeftijd (18)
ja ik wacht de tijd nog even af en dan zien we wel…

jij ook nog heel veel succes…

Hem even met rust laten, en de tijd gunnen. Als het voorbestemd is, komt hij hier vanzelf ook wel achter!

:sob::muscle:

is er nog iemand met tips…?