Dames, vraagje. Wat dragen jullie in bed?

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe pyjama om heerlijk in mn bedje te vertoeven. Alleen heb je zoveel verschillende soorten als je op internet of in de winkels een kijkje neemt. Vandaar dat ik ook erg benieuwd ben wat jullie in bed dragen. Ik zelf ga meestal voor een joggingbroek en een t-shirtje, Haha, ik weet niet maar vind dat gewoon heerlijk zitten. M’n oog is gevallen op een pyjama van armani. Ik zou graag jullie mening willen horen wat jullie van de pyjama vinden. Zit zelf namelijk nogal erg over de prijs te twijfelen, maar hij is lovely.

http://www.ondergoedfiesta.nl/armani-dames-lounge-pyjama.html

Vragen over een specifiek item kunnen in het ‘is dit leuk’ topic.

Als ik een keer een leuke pyjama zie, koop ik hem gewoon, niks specifieks. In de winter vind ik het vaak wel lekker om een flanellen pyjama aan te hebben en in de zomer gewoon een hemdje bijvoorbeeld. Ik vind het een leuke pyjama alleen wel erg duur! Zoveel zou ik er niet voor uitgeven.

Dat is nu precies wat mij aan het twijfelen heeft gebracht. Ik heb wel gezien dat ze een like-actie op fb hebben en dat je dan €10 korting krijgt, maar het blijft een behoorlijke uitgave. Misschien dat er dames zijn die er toevallig ook één hebben? Maybe it’s just worth it…

Ik zou nooit 80,- uitgeven voor een pyjama, zelfs niet voor 20,- eigenlijk. Mijne is altijd bij een elkaar geraapt zooitje. 's winters joggingbroek en oude truien, zomers een tshirtje en een kort pyjamabroekje of mijn onderbroek. Vaak van de primark overigens of H&M.

Mag in het Is dit leuk? topic.