Dalijk komt geert wilders aan de macht :O

Uhm mijn mama komt uit Indonesië (grootste moslimland op aarde) en ze is ook islamitisch. Maar ze draagt geen hoofddoek. En al haar zusjes en nichtjes doen dat ook niet. Alleen mijn oudste tante draagt een hoofddoek. Maar mijn moeder wordt daar toch ook gewoon geaccepteerd? Ze wordt niet verstoten ofzo.

ja dat zien we dan wel weer,
moet ik wel zeggen adt ik de politiek niet echt in de gaten hou, ik krijg zijn standpunten en meningen mee als ik toevallig naar een debat kijk.
en tot nu toe ben ik het daar meestal niet mee eens, en zit ik meestal ‘idioot’ tegen de tv te praten, kan me niet voorstellen dát het gebeurt trouwens.

LOLdictatuur.

Nee, het is onmogelijk voor Wilders om zoveel zetels te hebben om in zijn eentje aan de macht te komen, en ik heb nog genoeg vertrouwen in het Nederlandse volk dat Wilders niet de grootste hoeveelheid zetels krijgt.
Daarnaast heb ik het idee dat het voor hem vrij onmogelijk zou zijn om een coalitie te vormen aangezien een hoop partijen vrij onomwonden laten weten dat ze niet met hem willen regeren.

(en sadistisch? You keep using that word. I do not think it means what you think it means. Intolerant, ondoordacht en niet geschikt als leider van Nederland: ja. Sadistisch is iets heel anders)

Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar waarom komt er wel een maniak met en pistool bij Pim Fortuyn en niet bij Geert Wilders?

Geert Wilders komt niet aan de macht, niemand wil nauw met hem samenwerken. :slightly_smiling_face:
Zou ook niet goed zijn voor ons land, de PVV zegt dingen om het publiek tevreden te stellen maar denkt er verder totaal niet over na! (Populisten, right?)

Ben zelf op bepaalde punten met hem eens, maar soms gaat ie echt te ver.

ja precies…

Ik vond het eigenlijk absoluut niet erg toen ik hoorde dat Pim Fortuyn was doodgeschoten. Heel erg, I know, maar ik was nog jong.

Nee, ik vind niet dat iemand om zijn politieke mening iets aangedaan of de mond gesnoerd mag worden. Dat lijkt teveel op censuur of het verbannen van bepaalde denkbeelden, en dat lijkt allemaal leuk en aardig tot het jouw ideologie aangedaan wordt.
“I do not agree with a word that you say, but I will defend to the death your right to say it.” - Voltaire

Ik vind mensen met een denkwijze als jij enger dan 100 X geert wilders

Wat is daar eng aan :’] ?

mijn vader komt voor zijn werk heeel vaak in izmir, en hij zegt dat daar maar heel weinig vrouwen met een hoofddoek lopen, dus ik weet niet wat jij praat.
beter praat je niet als je niet weet waar je het over hebt

Nou dat zij zich dus afvraagt waar de persoon blijft die Wilders gaat neerknallen om wat hij zegt. Als dat de mentaliteit is van sommige,tsja dan vind ik dat behoorlijk “eng” worden.

Ik kan uit haar bericht niet opmaken dat zij zich dat afvraagt x]

Dat jij er zoiets van kan maken vind ik

“eng” :rainbow_flag:

oh wat denk jij dan dat ze bedoeld met dat bericht ?

Ach, ik vind het wel grappig… te bedenken dat hij de meest onzinnige punten ooit heeft en mensen denken ‘‘Goh dat vind ik ook!’’ xD

@purepassion:

Dat vraag ik me af ja, en niet omdat ik het niet met hem eens ben of omdat ik zelf wil dat hij neergeknald wordt, maar omdat het toen bij Pim Fortuyn ook zo gebeurde en er heel veel mensen kritiek op hem hebben, en dan niet alleen maar degelijke mensen om het even vriendelijk uit te drukken.

Even voor de duidelijkheid, ik wens hem echt niet dood ofzo, dat wens ik niemand toe.

Heb je ze ooit allemaal wel eens doorgelezen dan?

Want hij vind bijv. dat een pedofielenpartij verboden moet worden, en hij wil bijv. de verjaring afschaffen bij zedenmisdrijven. proffesionelere hulp voor slachtoffers etc. etc.

Ik zeg absoluut niet dat ik het met alles eens ben, maar niet al zijn punten zijn 'onzinnig"

oke dat is dan duidelijk, misschien komt het doordat hij meer bescherming heeft ofzo. Niet dat ik dat weet, maar het zou kunnen.

Kijk dat vind ik nog enger dan Wilders: die pedopartij aan de macht.