Dagmar, c'est qui je suis

Ik had me nog niet voorgesteld, dus bij deze, mijn naam is Dagmar 25’09’89. Ik ben 6 jaar geleden vanuit Friesland naar Zuid-West Frankrijk verhuisd, maar eigenlijk woon ik een beetje overal, ik reis namelijk heel veel! Ik ben jockey race paarden, studeer Rechten, golf, en ik ga 30 September de Marathon van Berlijn lopen 42 km. Voila =)

Oh and, I LOVE FASHION and so to shop all over the world

Hey, wat leuk dat je er ook bent! :slightly_smiling_face: Wow, bijzonder dat je van Friesland naar Frankrijk bent verhuisd!! En 42 kilometer… echt super dat je dat kan!! Als je vragen over Girslcene hebt; vraag maar raak!
XX.

Welkom!!

je franse sin : Het is waar ik ben :expressionless: ksnap et nie :stuck_out_tongue: =)

Volgens mij is het Dagmar, het is wie ik ben, mjaa… ik weet het niet ben heeeell slecht in frans;0

Vertaling; Dagmar, dat is wie ik ben…
Ik ben heel goed in frans, maar dat spreekt natuurlijk voor zich. Haha.

@ xSummer_
Bedankt! Het is ook best bijzonder, ik heb heel veel geluk dat ik zo veel van de wereld kan zien, I know that…

Jij bent niet de enige or ;0

××

dat is (c’est) wie(qui) ik (je) ben(suis) is je franse zin toch?
vind ik geweldig echt haha want ik ben echt vréselijk in frans,.
en ik snapte het zelfs :grinning:
dus nu was ik ff trots oop mezelf!
maar wat gaaf dat je nu in frankrijk woont!
kan je goed frans spreken?
k woon zelf ook in friesland haha
k ga ook maar eens in frankrijk wonen!

@ Cuteness
Ik ben ook niet de enige, maar wel een van de weinige. Of denk je dat er veel mensen zijn die een paar keer per maand in een ander land te vinden zijn? Ik vind in ieder geval, dat ik geluk heb. Let it be…

@ Maggy
Ik spreek perfect frans. Ik heb hier op een franse catholieke prive school gezeten, gehele middelbare, en heb hier ook mijn diploma gehaald. Ondanks dat ik veel reis, is Frankrijk toch echt mijn thuis. Ik voel me fijn. Binnekort gaan we misschien naar de VS een paar jaar, dat lijkt me ook onwijs leuk.