dagkaarten

weet iemand toevallig waar ik dagkaarten kan halen? Ik ben al langs kruidvat gegaan en ze waren uitverkocht…

Dagkaarten waarvoor?

dagkaarten voor de trein om onbeperkt te reizen door heel nederland

Marktplaats

Ik heb er nog twee voor je! Ze zijn geldig tot 1 november volgens mij! Note me maar, als je interesse hebt :slightly_smiling_face:

voor hoeveel euro geef je ze??

blokker & ah heeft ze soms ook

ik heb er een nodig voor aankomende dinsdag.Is er momenteel ergens een actie ofzo??

bij Kruidvat is t al over volgens mij… ik heb er ook nog eentje maar ga m vast ooit nog wel zelf gebruiken :")

Als je CJP-pas hebt, kun je voor 25 euro samen met iemand onbeperkt reizen…

ik heb er nog 1 als je wilt xd

k heb een vraagje. Als ik nou een treinkaartje koop naar rotterdam centraal en ik stap uit bij rotterdam alexander. Later wil ik naar centrum kan ik met dat zelfde kaartje dat doen??

Bij de Jumbo, €17 of €18 per kaartje dacht ik.

Volgens mij wel.

ooohh dankjewel

ik heb een vraagje. Als ik nou een treinkaartje koop naar rotterdam centraal en ik stap uit bij rotterdam alexander. Later wil ik naar centrum kan ik met dat zelfde kaartje dat doen??

ik wil het echt zeker weten

Bel dan even naar de NS

Je moet wel goed opletten dat die kaartjes ook voor doordeweeks gelden want die van Kruidvat zijn alleen in het weekend.

En ja natuurlijk kan dat, onbeperkt door Nederland? Dus ook van Alexander naar Centraal.

nee maar kan dat ook met een normale ticket want ik heb geen dagkaart kunnen vinden

Ja dat kan wel.

heel erg bedankt