dagkaart trein als kado voor vriend; waar samen heen?

ik heb twee dagkaarten van zo’n kruidvat actie, geldig in het weekend t/m 19 juni.
mijn vriend is 18 juni jarig en nu wil ik samen met hem op 19 juni iets leuks gaan doen, bvb;

• naar het strand (afhankelijk van het weer) welk strand is leuk en goed bereikbaar met de trein? met eventueel winkels in de buurt?
  • een dagje shoppen, wordt dan a’dam of utrecht ofzo (:
  • iets anders, jullie nog een leuk idee?

we wonen in steenwijk, dat gat heeft gelukkig een station, dus dat komt wel goed. lang in de trein zitten vind ik geen probleem, hij ook niet denk ik. het is wel een verassing! dus ik laat hem kiezen uit een paar uitjes, en dan gaan we de volgende dag dus.
hebben jullie nog leuke ideeën? (:

Picknicken in een groot park of bioscoop

Voor een strand ofzo zou ik een beetje in de richting van Zandvoort gaan denk ik, daar gaat volgens mij ook een trein naartoe, hoef je niet teveel met een bus te kloten.
En dan kun je misschien ook nog langs Utrecht of Amsterdam als je dat zou willen.

kun je van het station van zandvoort gewon naar het strand lopen dan?

Hoek van Holland heeft een treinstation :slightly_smiling_face: En dan is 't 10 minuutjes lopen naar het strand.

owh dat kan ook!
& weet iemand of amsterdam op zondag wel open is?

In het centrum kun je gewoon winkelen op zondag!

mooi :slightly_smiling_face:
niemand nog leuke ideeën verder?

amsterdam is leuk! daar kan je ook voor 4 euro het sex museum in! :# zeer grappig! XD zit in de stad dus :slightly_smiling_face: