Dagkaart NS

Ik weet niet of het hier kan enzo in dit topic maaaaar
ik wou dus een dagkaart van de NS kopen via de CJP site alleen dus zie ik dus dat dat actie niet meer geldt.
Ik wil nu via Hema een Dagkaart + Railrunner kaartje kopen maar kan je dan ook gewoon die dagkaart alleen gebruiken zonder Railrunner?
Iemand ervaring of weet iemand het?

je kan deze maand een zoutkaartje kopen. is met 40% korting :grinning:.
hele maand januari

ik heb hier geen ervaring mee maar als je een dagkaart en een railrunner koopt zitten die toch niet op 1 kaartje? dan kan je die dagkaart volgens mij ook gewoon los gebruiken hoor.

Ja maar het gaat mij echt om door heel Nederland te reizen want ik moet langs familie ook (in Hoorn) en ik wil nog shoppen in Amsterdam Rotterdam etc.

En dat allemaal in 1 dag? Die railrunner is gewoon zodat je als moeder met je kind zou kunnen gaan. Die kan je dus ook wel apart gebruiken. :wink:

Gewoon wachten op zo’n actie.

Ja, alles in 1 dag. Ik hou van rushen through our country.

En. Nee ik heb hem vóór 15 januari nodig.

Railrunner zit er apart in. Dagkaart niet vergeten af te stempelen voordat je weg gaat!
*Lang leve lange afstand relaties*

Die van de HEMA mag je inderdaad apart gebruiken. Dus je kan ook net zo goed alleen de dagkaart voor volwassenen verzilveren, en de Railrunner niet gebruiken. Overigens kan je inderdaad de hele maand januari tussen 9 en 5 met 40% korting reizen (’: