Dagjes uit

Hoi Hoi,
ik weet dat hier al honderden topics over zijn…
Maar ik kan nergens wat vinden wat ik eigenlijk moet hebben.
Ik heb mijn vriend voor zijn 18e verjaardag o.a. een treinkaartje gegeven om samen iets leuks te gaan doen.
We gaan binnenkort al naar het strand met zijn familie, dus dat is eigenlijk jammer omdat we dat al gaan doen.
Nu dacht ik bijvoorbeeld aan een stad ofzo, maar ik weet niet wat we daar allemaal moeten gaan doen, want hij is niet zo’n fan van lang winkelen.

Heeft iemand leuke tips?

x
sorry voor weer zo’n topic

Naar een pretpark dan ?

dat is allemaal nog niet open…

Ga naar Antwerpen (prachtige stad) de dierentuin (nou denk je echt wtf maar het is echt leuk)
en pak een filmpje daar kan ook? zoek een leuke lunchplek

Voor mijn vriend’s 17e verjaardag gaf ik ook een treinkaartje, wij zijn toen naar Maastricht geweest met overnachting (zonder plan) Daar hebben we gewoon een terrasje gepakt, aantal winkeltjes in (daar had hij snel genoeg van) 's avonds gingen we lekekr uiteten en toen uit. De volgende dag wilde we iets actiefs doen dus hadden we een scooter gehuurd en toen een beetje door de omgeving gereden. Het was heel erg leuk!!!

Wat ik vaak met mijn vriend doe is gewoon een hele dag weg gaan met de trein. Dan gaan we bijvoorbeeld naar Limburg, terwijl we in bijvoorbeeld van Noord-Holland vandaan komen. En dan komen we aan in Limburg, gaan we daar naar een stadje. En gaan we daar even lunchen en wat winkels kijken (en nee, ook hij houdt niet van shoppen). En dan voor je het weet is het avond, gaan we wat gezellig eten in een restaurant en daarna pakken we een film in de bioscoop. En dan gaan we weer op naar huis.

Zo ben je wel een dag zoet hoor, en het is nog harstikke leuk en gezellig ook!

Ik heb laatst via vakantieveilingen 2 kaartjes voor de Apenheul gekocht…
Dus ik ben van plan om hem mee te vragen…
We houden beiden van wandelen/lopen, dus dat kan daar goed… En dan heb je nog iets te kijken.

Thanks voor de tips! :slightly_smiling_face:

Je hoeft niet per se te winkelen in een stad, als je naar een beetje een mooie, wat oudere stad gaat kun je ook gewoon een beetje door de stad slenteren zonder dat je echt winkels in hoeft. Een stad bij het water is helemaal leuk, dan kun je daar nog even zitten en picknicken ofzo, dan kun je lekker met je voeten in het water als het goed weer is. En dan 's avonds uit eten en misschien nog naar de film o.i.d. en dan is de dag zo om (: