Dagje weg met vriendje

Omdat het zomervakantie is en mijn vriendje en ik alle tijd hebben, willen we graag een dagje met de trein ergens heen. Naar een stad om daar een beetje te winkelen, op een terrasje te zitten en misschien naar een museum ofzo te gaan.

Welke stad is leuk en wat is een aanrader om te doen in die stad?

rotterdam :slightly_smiling_face:
je zit vanaf het station zowat meteen in de stad en op het stadhuisplein heb je gezellige terrasjes! winkelen is ook leuk om te doen, en je kan bijv. naar de euromast of de spido, maar er zijn ook musea. :slightly_smiling_face:

Maastricht is een erg gezellige stad met leuke terrasjes en leuke bezienswaardigheden

en het is natuurlijk altijd gezellig in limburg:)

DenHaaag is ook leuk!

ENNN amsterdam natuurlijk!!:smiley:

Amsterdam, Madame Tussauds/Rondvaart/Artis
Rotterdam, Abseilen van de euromast/Rondvaart/Bijdrop
zoiets misschien? :3

Utrecht langs de grachten en kleine winkeltjes lopen.

Den Haag is niet echt geweldig; misschien wel als je het centrum combineert met Scheveningen. Maar het centrum alleen? Nehh…

Ik zou Rotterdam doen. Of kaarten bestellen bij ns.nl zodat je voor 28 euro pp een retourtje Belgie hebt! ( O.A. ANtwerpen en Brussel; Mag zelf weten waar je naartoe gaat) ook erg leuk!

Antwerpen! Al is dat misschien een beetje ver. :stuck_out_tongue:

Ik vind Rotterdam & Amsterdam wel leuke steden in Nederland!

Maastricht is een leuke stad! En Antwerpen is ook ontzettend leuk, maar misschien is dat te ver weg voor jullie.

Den Haag, dicht bij het strand(Scheveningen) en je kunt misschien dan de Tweede Kamer binnen (als je dat natuurlijk leuk vindt…idk), musea, winkelen.

Maastricht is ook leuk! Vooral terrassen en winkels ook wel!

Ik ben een keertje met mijn vriend naar Utrecht geweest, gewoon lekker winkelen en terrasjes pakken. was echt een geslaagd dagje!

Mijn vriend en ik doen dat om de paar maanden. Dan stoppen e briefjes met plaatsnamen in een potje en dan trekken we een lootje 's ochtends voordat we weggaan en dan rijden we daar naar toe.
Echt super leuk, omdat je van te voren niet weet waar je heen gaat. In de auto zoek ik op me telefoon wat informatie over de plaats op en kijk ik waar we heen zouden kunnen gaan.
Als het ver rijden is vanaf ons huis boeken we een nachtje een hotel, dan kunnen we ook allebei een drankje drinken en hoeft niemand de bob te zijn haha. Ik vond zelf Nijmegen, Alkmaar, Den Bosch, Utrecht, Giethoorn, Breda, Arnhem, Amsterdam, Tilburg, Vlissingen en Venlo heel erg leuk.

BTW: bij de AH zijn er volgensmij nu van die kaartjes van de ns voor ¤14.99 ofsow? en dan voor 1 dag reizen door nl… cheap als je van het oosten naar amsterdam ofsow wilt…

http://www.vakantieveilingen.nl/

Hier kun je bieden op dagjes/avondjes uit et cetera. Staan vaak leuke dingen tussen!

Hier zijn echt genoeg topics over.

Antwerpen is echt een leuke stad!

En het station ligt vlak bij, de Meire.

Maar hier zijn al genoeg topics over.

Nijmegen is leuk!

Amsterdam

Amsterdam is erg leuk, ben ik laatst ook naartoe geweest, kun je veel winkelen :slightly_smiling_face:

Amsterdam en daarna in het sex museum nee haha (ookal zou het een mogelijkheid zijn)
Rotterdam Alexander is wel leuk maar ik zou hem niet zomaar de Primark in slepen als het heel druk is