Dagje weg - leukste steden voor winkelen

Hoi, ik ga deze week met een vriendin een dagje weg, we zijn er alleen nog niet helemaal uit naar welke stad. We vinden het leuk als je er goed kan winkelen en gezellige restaurantjes zijn. We hebben al gehoord Den Bosch, Den Haag of Utrecht. Welke van deze is het meeste aan te raden of hebben jullie zelf nog andere tips? Afstand maakt niet veel uit overigens. (Sorry als hier al een topic voor is.)

Ik vind zelf Arnhem ook erg leuk (:

Ikzelf ben afgelopen zomer ook een aantal keer een dagje weg gegaan. Zelf vond ik Amsterdam en Maastricht zeer geslaagd. In Maastricht voelt het net alsof je in een ander land bent, maar toen ik ging was het zowel in Maastricht als Amsterdam mooi weer. Zelf kan ik Den Haag en Rotterdam ook erg aanraden. Vooral Rotterdam vind ik dat je er super kan winkelen. Veel plezier!

Ik vind Arnhem en Utrecht altijd wel leuke steden om te shoppen

Om te shoppen vind ik Amsterdam, Zaandam, Almere en Groningen erg leuk. Utrecht vind ik vooral leuk om rond te lopen of te eten, op de een of andere manier slaag ik nooit als ik ga shoppen in Utrecht.

Amsterdam is leuk, vooral nu met de damrak waar oa de Primark in zit.

Amsterdam, en dan vooral de Negen Straatjes en de Kiloshop op het Waterlooplein. Nieuwendijk, Damrak, Kalverstraat, Haarlemmerstraat, Czaar Peterstraat, etc.etc.
Leuke restaurantjes zitten voornamelijk in De Pijp.