Dagje Utrecht

Lieve meiden,

Morgen ga ik met mijn vriend een dagje naar Utrecht. We zijn er beide nog nooit echt een dag geweest (weer eens wat anders, vandaar). Weten jullie misschien leuke plekjes in Utrecht? Het mag van alles zijn. Een leuk cafe, leuke winkelstraat, bezienswaardigheid enz.

Bedankt!

xx

Kanaleneiland, kom alsjeblieft terug met Jamal en Mert van relschoppers doei veel plezier en succes.

Nee grapje ik vind ze maar niks (en ik woon niet in Utrecht btw).

Utrecht is over het algemeen een hele leuke stad, je kan eerst wat rond kijken in hoog Catherijne (zit gewoon aan het station vast) en daarna de stad in gaan, het centrum wordt gewoon aangeven, we zijn genoeg leuke restaurants/cafe’s om te gaan zitten.

Haha ik ga morgen ook met mijn vriend en ik heb ook geeeeen idee :frowning_face:

www.google.nl

Ik ben al de hele dag aan het googelen :’) Maar ik heb geen idee wat nou echt leuk is, als in: ervaringen.

Gewoon je neus achterna lopen. Serieus alles is op loopafstand. Ik zou naar de Voorstraat gaan of aan de Nieuwe gracht slenteren. Dan loop je niet in de achterlijke drukte van de oude gracht en er zitten alternatievere restaurantjes, caféetjes en winkels (:

Er is een algemeen topic : ik ga naar … toe, tips? Misschien dat daar meer mensen ervaringen hebben?
Ik heb zelf geen idee, het enigste wat ik doe als ik in Utrecht ben is winkelen.

Er zit ook ergens een ‘Belgisch’ café met honderd soorten bier ofzo :’)

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.475.html

Gewoon winkelen :slightly_smiling_face: Bij Lush of Flying Tiger bijv

Iemand tips over parkeergarages? Ik hou er niet zo van, zijn ze gewoon normaal/groot of zijn er ook van die hele oude kleine? Daar wil ik echt niet in haha :stuck_out_tongue:

Dat café zit als het goed is naast Hoog Catharijne. Het is volgens mij een gebouw waar een oude kerk in zit… Zeker leuk om een keer te bezoeken!
En voor de rest… gewoon rondlopen en een beetje leuke dingen vinden :wink: Ik vind vooral van die kleine straatjes met aparte winkeltjes zo leuk om in te lopen.

En over parkeergarages: ik denk dat er wel rond Hoog Catharijne een paar grote parkeergarages zijn. Maar ik denk dat die wel duur zijn, omdat het echt midden in het centrum liggen. Ik zou gewoon even op google kijken waar je een minder dure parkeergarage kan vinden.
Hopelijk heb je hier wat aan :slightly_smiling_face:

Broodje mario eten op de oude gracht! (Naast de MC Donalds.) Heeeerlijk broodje!

Ja, dat is ook een hele goede tip :slightly_smiling_face:

Thanks allemaal!
Oeh mijn vriend houdt van speciale bieren dus dat is misschien wel leuk. Hebben ze er alleen maar bier of ook wat anders? :stuck_out_tongue: ik lust het namelijk niet haha.

Die staat er niet altijd toch…?

Kafe belgie heet dat cafe, met al die soorten bier(Het is volgens mij niet eens echt een belgisch cafe haha:’). Het zit op de oude gracht en ze hebben er ook andere dingen buiten bier.
Daarnaast zijn er echt vijf kringloopwinkels een paar honderd meter verder van dat cafe, waar ik graag kom. En luden is er ook nog, een hele lekkere plek om te lunchen, vlak bij janskerkhof. En zussen, dat ligt ernaast. Daar kun je lekker cocktails drinken(mocht kafe belgie niet bevallen;)
Verder zou ik gewoon eens door het centrum lopen(als je hoog catherijne uit bent), er liggen naast de standaard winkels ook nog een heleboel leuke unieke winkeltjes daar(ik kan me er eentje herinneren die supervet heet, ben er alleen nog nooit geweest haha.)
Verder zijn er echt nog honderd andere leuke plekjes, maar dan zou ik je echt heel utrecht doorsturen, lijkt me niet verstandig haha.

Super bedankt!