Dagje uit met m'n kleine zusje van 6

Hee :slightly_smiling_face:

Binnenkort wordt mijn halfzusje 6 jaar. Ik zie haar niet zo vaak (door omstandigheden laatst een half jaar niet, tot een week terug), maar het is echt het leukste liefste zusje ter wereld. Ze is altijd vrolijk, grappig, speels maar ook heel aanhankelijk.

In plaats van de speelgoedwinkel af te struinen naar speelgoed dat ze toch al heeft/krijgt, dacht ik dat het leuk zou zijn om een keer een dagje met haar op stap te gaan. Gewoon met de bus, vindt ze nog leuk ook :stuck_out_tongue:

Nou is dus het probleem, dat ik geen idee heb wat ik dan moet doen. Het is goed weer, dus in de bioscoop vind ik ook geen optie en het is geen stilzit-kind. Hebben jullie nog leuke ideeën?

Ohja, het liefst in omgeving Eindhoven-Helmond. En ik heb nog een zusje van 15 dat eventueel ook mee kan.

dierentuin?

avifauna ?

da’s volgens mij niet dichtbij eindhoven

Dierentuin, zou kunnen ^^

Heb net even gekeken wat een dagje Efteling zou kosten, dat kwam uit op zo’n 130 euro exclusief zakgeld voor in het park :expressionless: beetje veel voor een verjaardagscadeautje.

zwemmen?

Zwemmen vind ik niet bijzonder genoeg, dat doen we al vaak genoeg met haar ouders (en dus mijn vader) erbij :slightly_smiling_face:

Dierentuin/ buitenzwembad als het weer meezit/ speeltuin

Dierentuin lijkt me wel leuk :slightly_smiling_face: of, als het niet zo duur mag zijn, picknicken ofzoiets.

Dierentuin, speeltuin, kinderpretpark zoals Duinrell of Plaswijckpark.

Je hebt ook hele grote speeltuinen. Waar je dus geld voor moet betalen, maar daar zijn dan echt heel veel dingen te doen. Ik ben er vroeger eens geweest en heb me de hele dag super goed vermaakt!

Museum met een speciale tentoonstelling voor kinderen?
Je zegt zelf dat ze niet stil kan zitten, vaak kun je allemaal dingen doen in plaats van alleen kijken.

je kan naar ballorig gaan! :grinning:

http://www.ballorig.nl/zoetermeer/tarieven.html

Dat was precies wat ik dacht!

Oh, kan niet… niet toegankelijk voor kinderen van 13tm17…
Of ben je dan al 18?

Ik zou naar een grote speeltuin gaan, dat vond ik vroeger altijd geweldig(:

:tipping_hand_man:

vreemd? ik was 60 euro kwijt… voor 2 p.p

je kunt ook gaan picknicken als het mooi weer is?

Nemo is heel erg gaaf. Maar goed dan moet je met de trein…

Nemo, voor een 6-jarige? Vind het toch meer iets voor 8/9-jarigen, haha.
Ik zou mijn zusje van 6 er in ieder geval niet superblij mee maken op deze leeftijd.