Dagje uit in Rotterdam

Hoi allemaal!

Ik heb een vriendin uit Rotterdam. Ik heb jaren bij haar in de klas gezeten maar in groep 7 is zij verhuisd naar Rotterdam. We zagen elkaar steeds minder maar hielden het vol en bleven met elkaar afspreken. Inmiddels zijn we allebei student. Ik ga nu in Rotterdam naar school en zij zit op kamers in Leeuwarden. Nu zien we elkaar dus nog minder. Volgende week maandag en dinsdag zie ik haar dan wel eindelijk weer. Ik ben in Rotterdam bij haar ouders, ik blijf daar ook slapen. Normaal gesproken gingen we altijd alleen shoppen, ergens wat drinken en een filmpje pakken. Omdat ik haar nu zo weinig zie wil ik eigenlijk echt iets speciaals met haar gaan doen in Rotterdam. Ik ben er niet heel bekend dus is mijn vraag aan jullie, wat zouden jullie gaan doen of weten jullie nog leuke hotspots? (Heb al een artikel op girlscene gelezen maar had hier vrij weinig aan)
Ik ga in ieder geval een leuk pakketje maken met een flesje wijn en wat lekkers enzo om eerst is even heerlijk bij te praten.

Kom maar op met die tips!

Groetjes,
Melissa

Misschien weet zij iets, zij is er toch heen verhuisd? :slightly_smiling_face:
(Heb zelf geen idee, sorry)

Ja, maar ik wil dr graag een beetje verassen ofzo iets haha

High tea bij Hotel New York? :slightly_smiling_face:

Google is je vriend.

Verras haar als zij weer eens naar jouw stad komt? Straks ga je naar een plek waarvan zij al weet dat ze t niks vindt.
Bovendien kan je prima Google gebruiken, Girlscene is niet je persoonlijke zoekmachine.

Ja dit dus

Ik waardeer jullie eerlijkheid. Ik ken google, wees niet bang. Ik heb heus al gezocht. Dit was alleen bedoeld of jullie misschien iets weten dat je denkt; Nou dat is echt leuk! Maar, ik vind het heel jammer dat hier zo’n rotsfeer hangt. Jullie hebben geen idee wat voor invloed je hebt om mensen, heel jammer. Heel zielig.

Hotel new york is leuk! Of de pannenkoeknboot!
En al jullie een beetje van kunst houden, kunsthal of boymans is vaak wel interessant.
Als je wil shoppen: koopgoot/lijnban, alexandrium of zuidplein is genoeg te vinden

Trek het je niet aan, zulke reacties krijg je altijd. En sommige reageren af en toe overdreven bot idd, lekker laten gaan joh :slightly_smiling_face:

Ja nee sorry, maar op google is genoeg te vinden over wat je in Rotterdam kan doen.
Zo kan ik ook wel morgen een topic openen over wat er in amsterdam te doen is, of tilburg, etc
Dus niet gemeen bedoeld ofzo.

Gwen ken je Glenn? Hij is een gangster. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh en kom naar Eindhoven daar wonen ik en Elif. Wij zijn cool enzo. :sunglasses:

Oke nee grapje.

Jezus ik ben soms echt een bitch.

HAHAHAHAHA IK HUUUUUUUUIL

nee ts, het was niet gemeen bedoeld, alleen misschien bracht ik het wat gemeen.

HAHAHAHAHAHAH ik troost je wel. :grinning_face_with_smiling_eyes:

OT: Ik ken alleen de primark in Rotterdam.

Me 2

Elit is een heel leuke cocktailbar

Echt met de allerrrlekkerste cocktails everrr.
Maar dat is niet echt heel origineel, maar anders meot je daar heen
Maar iets origineels weet ik ook niet echt…

High tea’en in Hotel New York is inderdaad een leuk idee! Wij komen daar als familie alleen op speciale gelegenheden maar de sfeer die daar hangt vind ik echt leuk, en zo mooi aan de Kop van Zuid. Echt gaaf.

Verder zou ik het niet echt weten… Uit eten bij La Cubanita eventueel? Dat doen wij als vriendinnengroep wel eens, erg lekker (tapas).

Sorry, ik ben een beetje bot. Ik probeer mensen niet te kwetsen, maar heb gewoon een hekel aan dit soort topics.
Alsnog; google leidt je naar sites waar mensen zeggen ‘dit is echt leuk!’. Waarom zou je niet naar die mensen luisteren maar per se naar mensen op girlscene? Sorry, ik snap dat je heeel graag wilt weten waar je allemaal naar toe kunt, maar als je via google 5 keuzes hebt, dan kies je toch gewoon 1 van die 5 en ga je dat doen?