Hoooi!
Ik wil binnekort m’n vriendje verassen met twee treinkaartjes waarmee je een dag onbeperkt met de trein kan reizen. Alleen nu moet ik me nog bedenken waar ik dan heen wil…
Weet iemand nog leuke plaatsen om naartoe te gaan?
Alvast bedankt!
Hoooi!
Ik wil binnekort m’n vriendje verassen met twee treinkaartjes waarmee je een dag onbeperkt met de trein kan reizen. Alleen nu moet ik me nog bedenken waar ik dan heen wil…
Weet iemand nog leuke plaatsen om naartoe te gaan?
Alvast bedankt!
geen bestemming maar wel een tip,
die lente/zomertoer, is dat niet goedkoper?!
Of die van de Blokker?
Ik zou naar Amsterdam of Rotterdam gaan!
Volgens mij wel! Dat is toch die van ¤45? Als je het online koopt, krijg je zelfs ¤5 korting. Én je kunt eersteklas reizen met je tweeën! Ik heb dat ook eens gedaan =)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[edit] oh shit laat maar, want volgens mij is dat wat ik zei, niet onbeperkt reizen x)
Waar kom je zelf vandaan? Met dit weer vind ik het echt lekker om naar Den Haag te gaan en dan met de tram door naar Scheveningen (:
Lentetour is 45euro (1e klas reizen)
Blokker is 30euro (2e klas)
& Ik heb voor 25euro nog 2 kaartjes 2eklas, omdat mama een kortingskaart heeft
Ik zeg doen, al zit ik met 't zelfde probleem: WAARHEEN? Want rondlopen in de stad vind ik best… saai
'k heb even gekeken, de zomertoer is 40 euro voor 2 personen 1e klasse en de kruidvatkaartjes zijn 12,50 per stuk dus 15 euro voor 2 personen, 2e klasse.
Bij de kruidvat heb je ook eens in de maand ofzo zo’n actie, dan kun je onbeperkt reizen de hele dag door heel Nederland voor maar 10 euro volgensmij!
Je zou naar Amsterdam kunnen gaan…
Jaaa, scheveningen is leuk! Alleen ben ik vorige week nog een weekendje naar scheveningen geweest met 'm. Aan de andere kant, vind ik het niet erg om nog ff twee uurtjes daar te moeten doorbrengen!
Ik woon zelf in Arnhem
bij de blokker hebben ze nu kaartjes voor 30 euro (voor 2 personen). 2e klas maar wel 10 euro goedkoper.
Superleuk idee trouwens!
Maar naar een plek waar jullie alletwee eigenlijk heel weinig van af weten, maar wat zeker de moeite is om een keertje naar toe te gaan? Zoals Amsterdam, of juist Maastricht. Of ergens aan het strand.
met een cjp-kaart kun je nu voor 10 of 11 euro zo’n onbeperkt treinen kaartje kopen volgens mij
zoo jij brengt mij eventjes op een idee, Bedankt!
Maar ik zou denk ik richting Amsterdam gaan of scheveningen
waar? gewoon van de kruidvat?
Ik vond 't ook juist wel leuk om gewoon een dagje te treinen. Gewoon een trein pakken en kijken waar je uitkomt. Lekker veel eten mee, gewoon lekker gezellig en lekker ouwehoeren!
Ik ben laatst ook met de kruidvat-treinkaartjes naar Scheveningen geweest, daar kun je je bijna niet vervelen Lekker op het strand, de pier, winkeltjes, terrasjes, en als je wil winkelen kun je nog met de tram naar Den Haag. Was echt 'n geslaagd dagje.