Dagje shoppen Amsterdam. Welke winkel MOET je zien?

Nou, de titel spreekt voor zich.
Ik ga dus zaterdag met een vriendin naar Amsterdam, maar we komen daar dus niet vandaan, en zouden dus wel willen weten wat daar nou echt leuke winkels zijn!

groetjes.

trouwens; als hier al een topic over is behalve deze., kunnen jullie mij dan verwijzen? dus aan alleen ‘zoekfunctie’ heb ik niks, want daar komt bij mij niks uit!

op zaterdag naar amsterdam? suuuuuucces.

Aan sarcasme heb ik niks, maar bedankt voor de tip.

oeps

RIVER ISLAND! :slight_smile: In de Kalverstraat, kun je niet missen!

Monki is wel leuk en um misschien leuk om naar de PC hoofdstraat te gaan? en voor de rest zijn gewoon normale winkels.

die =)

River Island :drooling_face: :drooling_face:

cora kemperman

noueh ja river island, zara, mango, bershka en natuurlijk de vele H&M’s whaha :p.
nja mijn favorieten zijn dus; bershka & mango

Monki!

ZIPPER.

Waar zit die nou precies? Google Maps werkt echt niet mee… Grmbl, zit ie een beetje dicht bij de Kalverstraat?
En je kan River Island, Monki, H&M’s enzo natuurlijk niet missen :grinning: maar daar is geen ontkomen aan haha

ik heb geen flauw idee. wat voor winkel is de zipper eigenlijk?

Zipper is een deels tweedehands deels vintage like winkel. Heel erg tof.
Zit in 1 van de 9 straatjes, sowieso zijn de 9 straatjes top! Als ik het goed heb zit hij in de huidenstraat, of de runstraat…

Maar er is een site van de 9 straatjes, kun je het opzoeken.

okee, bedankt!

Monki, River Island, H&M, Zara, Bershka.

Euhm op zaterdag naar amsterdam kan best hoor :slightly_smiling_face:.
En zipper inderdaad, heel tof! Ik ga 2 oktober lekker adammennn :grinning:.

i love Laura Dols

Echt geweldige vintage…!

Ik heb toevallig een kaartje van de negen straatjes voor me liggen :stuck_out_tongue:
Zipper zit op de huidenstraat. En als je daar toch bent, ga dan ook even naar de overkant voor Beadies!