Dagje London

Heyo,

ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, dus deed ik het maar hier.

Een tijdje geleden ging ik met een gehele klas naar London, daar hadden we wel veel plezier.
Alleen begon mijn vriendin zich wat anders te gedragen. Een jongen uit mijn klas had me een compliment gegeven. Achterna zei ik voor de grap ‘Mijn charmes eh!’ Waarop mijn vriendin zei ‘Nee, het komt gewoon door je babyface dat hij een compliment gaf, maar ik zou niet echt trots zijn op je babyface.’ Op dat moment lachte ik het gewoon van me af. Toen we terug naar de grens gingen om onze paspoorten te controleren zei ze tegen me ‘Ja je bent toch niet veranderd sinds je 12 was, jou laten ze er zeker door met je babyface! Jij staat gewoon echt lelijk op je foto in vergelijking met die van mij.’ (Mijn paspoort foto is nog steeds die van 12 jaar, terwijl ik nu al 16,5 ben.) Ik ben al een onzeker iemand, dus dit doet me zeker niet goed…

Ik vind het echt heel lullig van je vriendin om dat op zo’n manier tegen je te zeggen, ik zou haar hier sowieso op aanspreken. En als ze dit soort opmerkingen blijft maken, dan vind ik het niet echt een goede vriendin

Typisch gevalletje jaloersheid en onzekerheid. Tenzij je blijft kleineren, zou ik me er niks van aantrekken en het vergeten.

Ik zou haar erop aanspreken en zeggen dat je het niet tof vindt dat ze zo kleinerend doet. Misschien is het voor haar als geintje bedoeld, dan weet ze gelijk dat ze ermee moet kappen. Is het wel serieus bedoeld dan vraag ik me af hoe lang je haar nog je vriendin moet blijven noemen… Ze moet je wel gewoon respecteren, anders is ze je vrindschap niet waard

Ja idd best wel een kutopmerking. Klinkt alsof ze gewoon jaloers was dat jij een complimentje kreeg.

Ah, de puberteit. :’)

Dat is geen goede vriendin, ik zou haar gewoon dumpen en met andere mensen omgaan.

wat een misleidende topictitel

Wat ontzettend lullig zeg, dumpen die hap.

Volgens mij is ze ontzettend jaloers en kan ze het niet hebben dat jij een complimentje kreeg.

Trek je er niks van aan als ze het alleen nu deed en verder niet.