dagje londen of parijs

[i]heey
zijn jullie al een keer met de bus ofzo voor 1 dagje naar parijs of londen geweest? k wil het voor me moeders verjaardag geven maar hoe vonden jullie het? om 1 dagje daar na toe tegaan?

liefs
alvasst bedankt![/i]

ik ben wel met de trein naar parijs geweest …

en hoe was dat?

ik ben nog nooit in Parijs of Londen geweestXD maar zou wel naar beide willen!
Xxx

leuk :grinning:

naja het was wel een halve week, maarja.
ik ga deze vakantie een week naar londen, citytrips zijn leuk.

haha ik zag het bij homee staan dus ik zat er ook al gelijk aan te denke om dit aan mn vriendje te geven(A) maar weet iemand als je dan van te vore ergen een trein kaartje moet bestelle en hoe dat werkttt?

jah k wil het voor me moeders verjaardag geven
lijkt me wel vet!

Nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heel leuk!

www.thalys.com kun je een treinkaartje kopen volgens mij.

oke;)!! maar hoelang ben je dan onder weg enzo?

ik ga waarschijnlijk met mijn vriend 4dagen naar parijs dat doen we dan gewoon via een reisbureau :wink:

Ik ben naar Londen geweest een maandje geleden. Ook voor een dagje, gewoon met school ik vond het geweldig. Daarom zou ik deze keer voor Parijs kiezen.

London is geweldig!!

Ik ben ook een keer met me moeder naar Parijs geweest, voor 1 dagje.
dus busreis valt echt héél erg mee;) & als je moeder ook van shoppen houd zou ik zéker naar parijs gaan :stuck_out_tongue: geweldig shopparadijs!

ik zou het doen!
succes :wink:

Ik zou naar London gaan, maar dat is puur omdat ik de stad leuker vind :stuck_out_tongue:

ik ben al in parijs geweest, dus als ik mocht kiezen ging ik naar london
maar dat is puur omdat ik er al geweest ben …

Ik zou een weekendje geven aan je moeder. In Parijs is zóveel moois te zien, en leuk om te winkelen dat je daar eigenlijk echt 2 dagen ofzo voor moet uittrekken. En niet in 1 dag op en neer en alles proberen te bekijken.
Ik heb dat ook wel eens gedaan met school vond het vreselijk, je wilt zoveel mogelijk zien maar dat kan gewoon niet vanwege tijdsnood.
Ben er ook vaak geweest met m’n ouders, camping in de buurt en dan naar de stad. Dat was geweldig, kon je alles rustig bekijken.

Ik ben ook al eens met school naar London geweest.
Voor 4 dagen, maar dan heb je nog tijd tekort, dus ik denk dat 1 dag wel heel krap word. Vooral als je veel wilt bekijken…

Maar wel een leuk idee om cadeau te geven! :astonished:

Ik ben een weekend in parijs geweest en toen was er staking van bussen en metro’s :pensive:’ dus wij hebben alles moeten lopen :stuck_out_tongue: Ik wist niet dat je zoveel pijn aan je benen kon hebben xD

ik ben al 2x met de bus naar parijs geweest voor 1 dagje en 1x naar berlijn voor een dagje met Oad.
met vriendinnen, een vriendin en een keer met mijn vriendje, was allemala heel leuk, je moet wel proberen om te slapen in de bus op de heen reis, want je zit wel de hele nacht (van 1 tot ongv. 9 uur) in de bus, het is heel leuk te doen voor een dagje, kost vrij weinig, ik bedoel rond de 30 euro kom je ook in amsterdam met de trein dus kun je toch net zo goed parijs doen :stuck_out_tongue: