Dagje Amsterdam, waar heen?

Hoihoi!"

Ik ga met kerst naar Amsterdam samen met mijn vriend, en nu vroeg ik mij af;
welke winkels mogen we écht niet missen? :slightly_smiling_face: (komen zelf uit Limburg dus hier zijn niet veel bekende winkels etc.)

Ook heb ik een vraag, we willen uit eten gaan, maar niet te duur. We zijn maar studentjes ;p
dus weet iemand een goed, niet te duur restaurant in Amsterdam?

Alvast thankss xxx

Gewoon shoarma halen, lekker goedkoop & lekker. :blush:

^of een patatje.
maar ehm je vind meestal vanzelf wel goedkope tentjes om te eten <op het rembrandtplein ofzo kan je voor 10 euro all-you-can-eat spareribs eten haha>
als ik jullie was zou ik de tram pakken naar de dam (mja da’s ook wel te lopen vanaf centraal station), vanaf daar kan je eigenlijk alles wel lopen en zie je vanzelf leuke winkels enzo, achter het palijs op de dam is een winkelcentrum met leuke (en ook bijzondere ) winkels, bijvoorbeeld een kaaswinkel waar je superveel kan proeven :’)

Wat noem je niet te duur? Wil je voor 25 euro een drie-gangen-menu of is een patatje op straat ook goed?

wel uitkijken met de prijzen op de winkelstraten zelf voor een lunch voor 2 ben je zo 25 euro kwijt O.o
dus toch beter ff een zijstraat in of bij een keten gaan eten.
De hotdogs op de dam zijn ook een aanrader :grinning:

qua winkels heb je er natuurlijk een paar H&M’s elke is anders, zara, bershka, douglas, inglot , MAC, river island, new yorker, Lush ( een aanrader als je van badderen houdt ) en bij de bloemenmarkt gedeelte zit ook een leuk klein winkeltje met allemaal traditioneel aziatische spulletjes :slightly_smiling_face: en wel een stukkie van de hoofdstraten af zit ook een winkel met allerlei amerikaanse en engelse producten zoals poptarts en fruit loops, coca cola vanilla, spam enz enz enz de naam weet ik helaas niet maar is vast meer erover te vinden op google.
En een stukkie van die winkel af zit een grote DA met merkjes die je bij de normale DA’s niet vindt.

MCDONALDS = OVERAL

Ik vond de La Place in Amsterdam ook erg gezellig toen ik er was!

Hier zijn al een heleboel topics over, dus gebruik gewoon even de zoekfunctie.