Dagindeling omgooien

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, het gaat niet zo lekker de laatste tijd. Ik zit waarschijnlijk weer tegen een burn-out aan en thuis loopt het ook niet lekker. Als ik er nu niet wat aan doe, dan gaat het sowieso de mist in. Ik ben al op zoek naar een kamer of studio in mijn studiestad, daar ben ik dus al mee bezig. Nou zoek ik alleen nog een goede dagindeling en ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen?
En eventuele tips om meer te ontspannen en de druk van me af proberen te zetten?

Wat Beertje zegt inderdaad, schrijf een planning uit bijvoorbeeld per uur en eet en slaap op vaste tijden.
Tip voor meer ontspanning is om dat in te plannen, dat helpt mij in ieder geval enorm. Dan voel ik me ook minder schuldig dat ik even niets doe (omdat er nog zoveel moet), zet het in je agenda! Bijvoorbeeld een dagdeel of een uur per dag. Of als je het je kan permitteren een hele dag een kruis in je agenda. Tijd voor jezelf is ook belangrijk, je moet niet aan jezelf voorbij blijven gaan (makkelijker gezegd dan gedaan, i know) en tijd om bij te komen van de rest van de week is ook juist vaak goed.

Succes in ieder geval! Wel vervelend, maar ook knap dat je het ‘voelt aankomen’ en nu plannen maakt om het een en ander te verschuiven of te veranderen.