Dagelijkse skincare

Welke producten gebruik je dagelijks? :slightly_smiling_face: Ik gebruik nu al enkele jaren de 3-stappen skincare van Clinique aangezien ik een erg gevoelige huid heb. Ik heb onlangs ook de Moisture Surge extra gekocht en loving it!

Gebruiken jullie al oogcrème? Hebben jullie een dagcrème met een SPF erin? :slightly_smiling_face:

ik gebruik Nivea Young. oogcreme en dagcreme heb ik niet, maar ik moet toch zeker een keer dagcreme gaan kopen. weet iemand een goede?

ik gebruik nu even dat slakken spul…hahah omdat ik allemaal rare droge plekjes had gekregen…en dat werkt gelukkig wel een beetje ik gebruik ook een dagcreme van dokter van den hoog…maar daar ben ik niet zo blij mee hij is heeel vettig en als ik dan fiets ofzo dan gaat het der gewoon boven opliggen:Pveelste vet voor me huid…
dus ben nog opo zoek naar een goede dagcreme voor de droge gevoelige huid…
ik had die 3 stappeplan ook is van clinque maar ik kreeg dus harstikke uitslag der zat dus wat in waar ik niet tegen kon…Helaaas…:(en dat heb ik met vet veeel…!!:S

ik gebruik nivea hydroshit, die vacuum verpakt is voor 15euro ofzo. mijn huid krijgt extra zuurstof, het is niet te vet, dus het trekt goed in (dat heb ik met geen enkele crème), en ik heb nog eentje van diadermine, met SPF 15.

Ik gebruik nu Nivea Soin de jour.
Maar ik vind hem een beetje vettig.
Dus als deze op is ga ik Garnier proberen

Facewash van nivea young 's ochtens en 's avonds verder heel soms dagcreme als mn huid een beetje droog is maar meestal is die heel normaal en dan doe ik er zo min mogelijk mee alleen schoonmaken.

Zoekfunctie.