heyhey!
Ik zit al een lange tijd met een groot probleem. Ik woon samen met mijn vader en zusje. We hebben het alle drie heel erg druk en eten dus maar twee keer per week normaal avondeten. Het klinkt heel stom maar de rest van de dagen eet ik dus gewoon snoep of brood als avondeten. Ik heb ook geen normaal ritme omdat ik echt geen idee heb wat ik voor eten moet kopen om gezond te leven dus loop ik maar altijd de schoolkantine in en eet ik daar iets wat er goedkoop is of kijk ik wat thuis in de koelkast ligt. (Meestal ongezonde dingen).
Ik wil heel graag afvallen en een strakker lijf krijgen. Maar heb totaal geen idee wat voor avondeten snel te maken is en ook nog eens gezond is? Ik dans 4x per week daardoor heb ik het zo druk. En steeds op andere tijden.
Hoe krijg ik een vast schema en wat is snel te maken en ook nog eens gezond?
Mijn andere probleem is:
Ik heb al een paar weken bijna geen snoep meer gegeten. Vandaag had ik een hevige vreetbui en heb ik (geen grap) iets van 7 mini snickers gegeten. Ik merk nu dat mijn suikergehalte veel te hoog is i.v.m maagzuur en misselijkheid. Hoe kan ik dit verminderen?
Ik hoop dat iemand me wilt helpen. Ik zit hier erg mee en heb echt hulp nodig…