Dagdromen

Hooi meiden,

Ik vroeg me af of jullie ook wel eens dagdromen? Ik zelf dagdroom best wel vaak vooral s’avonds.
Ik was benieuwd waar jullie zoal over dagdromen ik weet niet of dit topic al bestaat anders mag er een slotje op.

Ik zit de hele dag door te dromen, vooral op de fiets naar school, tijdens werk of als ik in bed lig. En het gaat echt over van alles, soms bedenk ik een ander einde van een film die ik heb gezien, soms ga ik bedenken hoe m’n weekend eruit gaat zien. Soms bedenk ik gewoon verhalen of ga ik bedenken hoe ik wil dat m’n toekomst eruit ziet enzo…

Ik droom altijd tijdens de les, alleen vinden de leraren dat niet zo leuk en mijn cijfers ook niet :dry:

Dagdromen, voor je uit staren en gewoon je fantasie op de loop laten gaan, haha herkenbaar!

Ik dagdroom werkelijk over alles.
Als ik een nummer in mijn hoofd heb zitten ga ik helemaal dagdromen over hoe de videoclip eruit zou komen te zien enzo. Verder dagdroom ik veel na over de toekomst, en over gewoon de meest nutteloze dingen!

Dagdromen is basically mijn leven. Echt, ik doe niet anders. Het is heel vervelend als je de hele tijd door je gedachten afgeleid raakt.

Ik dagdroom zo veel… vooral over verhalen. Ik vraag me af of andere dit herkennen? In 8 jaar tijd heb ik drie verschillende verhalen gehad met allemaal 1 hoofdpersoon met allemaal bijrollen erom heen. En ik zie me voor me hoe ze uitzien, wat ze aan hebben en wat ze denken/zeggen/voelen. Alles is zo helder en duidelijk… Het is serieus net een soap in mijn hoofd. Al vind ik het best apart dat ik gemiddeld 3 jaar lang dag in en dag uit over hetzelfde verhaal kan dagdromen?

(Oke ik klink nu misschien gestoord)

Dat heb ik ook. Precies dat.

Ik ook! Precies dit. Ik heb dus al bijna 5 jaar een verhaal in mijn hoofd over dragonballz en heb er een eigen draai aan gegeven. Eigen hoofdpersonage, alles. Uiteindelijk heb ik er een verhaal van uitgeschreven op quizlet. :’)

Ik heb dit ook, alleen heb ik elke week een andere verhaal…

Ik heb een keer gelezen dat mensen die dagdromen beter zijn in seks dan mensen die niet dagdromen. Waar ze het vandaan halen geen idee… Maar het klonk wel leuk. :'D

Huh, dagdromen is toch een heel normaal woord? Gewoon lekker fantaseren.

Ik dagdroom ook echt de hele dag (vooral graag als ik onderweg ben en voor ik ga slapen), vaak ook dat ik me het mogelijke verloop van situaties die gaan komen ga indenken enzo. Maar ook over de toekomst, dat ik ga trouwen ofzo. En ook wel echt verhalen verzinnen, maar dat wel minder.

Ik zou het niet eens weten eigenlijk. Misschien onbewust!?

Ik vraag me af waar mensen die niet (veel) dagdromen aan denken? Ik kan me niet voorstellen hoe dat dan zou zijn.

Haha inderdaad!

Ik dagdroom vaak dat ik mezelf dan in een leuke serie plaats en heb ik echt hele verhaallijnen in mijn hoofd, herkenbaar voor iemand? Voelt soms echt alsof ik de enige ben.

Jepp, over mijn eigen verhalen enzo. Ik doe het vooral als de leraar een belangrijk antwoord zegt. Dan heb ik echt iets van wat zei die nou ?