dagcreme

ik wil graag een dagcreme kopen, maar ik het geen idee welk merk enzo.
hebben jullie aanraders?

http://forum.girlscene.nl…_message/5854359#m5854359

Die proberen misschien? (’:

Nouja… wat is je huidtype en heb je een budget? :slightly_smiling_face: altijd handig

k’ heb gecombineerde huid en budget rond 15 euro ofzo?
als je het daarvan kan kopen

Als eerste moet je even naar je huidtype kijken, heb je een vette/droge/gecombineerde/… huid? En op basis daarvan een dagcrème uitkiezen, en kijken of die voor jou werkt. Het verschilt altijd per persoon, dus eigenlijk zou je het gewoon voor jezelf moeten testen, maar mijn aanrader is de Nivea crème, een redelijk grote witte pot met blauwe letters en die is echt heeeeeeeerlijk, en niet heel duur! :slightly_smiling_face:

Oja, wat je ook kan doen is even langs een drogist gaan, die kunnen je ook altijd adviseren.

ik heb de hydraterende dagcreme van nivea voor een normale/gemenge huid. Vind hem wel fijn!

Ik vind hem opzich ook wel fijn maar bij mij is die een beetje vettig en ik vind hem best stinken in het begin :’)

olaz heeft fijne cremes

olaz+ aldi heeft goede

Zelf gebruik ik de dagcreme die bij de clinique 3 step skincare system hoort. Het is een heel fiijn 3 stappen systeem waarbij je je gezicht eerst wast, een toner erover heen doet en dan de dagcreme op doet. Als je dit 2 keer per dag doet ( als je opstaat en naar bed gaat) dan gaan onzuiverheden ook weg. Ik vind dit echt een heel fijne dagcreme, die meteen intrekt en je kan er dus meteen foundation overheen doen als je wilt. (:

Serieus, geef je geld niet uit aan dure dagcremes. Dat is echt onzin.

Ik heb zelf een poosje aan de dure dagcreme gezeten, maar toen zowel mijn dagcreme als mijn geld op was, ben ik overgestapt op kruidvat (dag- en nachtcreme).

Die is echt heeeel fijn, ruikt lekker, goedkoop + het doet precies wat je vraagt; een zachte huid.

Inderdaad! Je hoeft echt geen dagcreme van 30 euro te kopen. Ik gebruik zelf gewoon hegron dag en nachtcreme. Ik geloof 2 euro en hij werkt prima voor mijn huid.