dagcrème

Hey meiden, ik ben op zoek naar een goede dagcrème voor in de winter
heb tot nu toe nog geen dagcrème gebruikt maar in al die make-up tutorials gebruiken ze het dus wil het ook best is proberen :slight_smile:

Welke gebruiken jullie (hoeveel kost ie) en gebruiken jullie em dan ook als dagcrème?
Zie je echt een verschil aan je huid wanneer je wel een dagcrème gebruikt?

Alvast bedankt! :slight_smile:

dag crème is eigenlijk gewoon een bescherming tegen je makeup en voeding voor je huid. Ik gebruik eucerin actief concentraat als dagcrème. Heel dun laagje en tegen puistjes. Als je echt een hele voedende wilt kan je hydraterende matterende crème of aanvullende hydraterende crème. Deze zou ik je eigenlijk wel niet aanraden voor de ochtend maar voor de avond ( DermoPURIFYER Lijn ). Hiervoor gebruikte ik van decubal dagcrème en die vind ik wel geschikt voor de ochtend. Eucerin is 13,50 en decubal 10 euro ofso, maar je doet er wel echt lang mee.

ik gebruik zo’n gewone dagcrème uit de kruidvat.

Ik gebruik die van dove dit is de enige die echt werkt bij mij!!

Wow sorry voor de grote foto!

Ik gebruik dagcrème van het huismerk van de kruidvat, bevalt erg goed.

Ik gebruik altijd Nivea soft, dat werkt goed voor mij en is zuinig in het gebruik. Sowieso ook niet zo duur, ik haal vaak een potje bij de Action want die hebben meestal ook!

Is dat gewoon hetzelfde als een blauwe pot nivea?

Ik vind zelf dagcreme erg belangrijk, ook al draag ik geen makeup. Ik heb de yes to carrots dagcreme.

de dag- en nachtcreme allebei van kruidvat, dagcreme 1,50 nachtcreme 2 euro, allebei heel goed en gebruik ze al heel lang

Nee deze is zoals gezegd wat lichter dan de blauwe potten. Dit zit ook in een wit potje.

Dit zou ik zo gezegd kunnen hebben! Ik gebruik zelfs dezelfde dagcrème :3

Ik gebruik altijd body butter van de Hema. In een paarse pot. Heerlijk en ideaal voor zowel zomer als winter!

je gebruikt body butter op je gezicht? :face_with_raised_eyebrow:

Ik gebruik een dagcreme van Clinique, hij is wel duur, maar ik vind hem echt superfijn want m’n huid wordt er heel mooi egaal en zacht van.

Dit is 'm: http://www.clinique.nl/product/1687/6007/Huidverzorging/Moisturizers/Redness-Solutions-Daily-Relief-Cream/index.tmpl

Mijn vader heeft 1 van Aldi, kwam toen hoog uit de test van de consumentenbond.

Ik gebruik zelf een proeftubetje die ik heb gekregen van een lerares! Het is haar merk zoiets.

Hildegard Braukmann
Emosie Face Rosemarin Creme

Die ruikt heerlijk, maar is bijna op dus moet een nieuwe dagcreme gaan zoeken :dry:
Weet alleen nooit welke ik moet pakken omdat ik een droge huid heb :S

Ik gebruik Nivea Soft, vind 'm zelf erg fijn!

^same, ik krijg er geen puistjes van en mijn huid wordt steeds rustiger erdoor

Ik gebruik L’Oréal Skin Perfection dagcreme, deze werkt echt goed voor mij :slightly_smiling_face: