Dagcreme

Hoi!
mijn dagcreme is op, en ik wil wel eens iets nieuws proberen.
Ik had nu: Garnier Skin Naturals Essentials Dagcreme Normale huid

Ik ben op zoek naar iets wat goed hydrateert, en wat een beetje helpt tegen onzuiverheden :slightly_smiling_face:

welke hebben jullie & welke raden jullie mij aan?

Of misschien een BBcream, of is dit niet vervangbaar voor dagcreme?

Iemand die nog een dagcreme aanbeveelt?

Ik gebruik altijd vichy, maar dat is best wel prijzig. Misschien een creme van nivea?

ik heb de nivea hydraterende dagcrème & nachtcrème ( zit niet in 1 btw ^^ voor je je doodzoekt om iets wat niet bestaat )

weleda iris? (:

ben ik de enige die die van de Kruidvat (extreem gevoelige huid) echt heel fijn vindt? :’) super goedkoop, hydrateerd goed en heb bijna geen puistjes, mja dat komt misschien ook van mezelf.

Garnier BB Cream of producten van Vichy.

k gebruik bbcream van garnier voor de vettere huid als dagcreme en een cremetje van de bodyshop als nachtcreme

Ik heb ook al een tijdje de dagcreme van Vichy geprobeert, maar ik vind deze een beetje aan de dure kant want ze gaan best snel op…
Hoe werkt dat BB cream precies? Want er zijn toch verschillende tinten? Hoe weet ik welke goed is voor mij? Want bij mij kan je ze niet in de winkel uitproberen volgens mij, net als bij foundation.

Ik gebruik zelf bijvoorbeeld ook een BB cream van Garnier en dan voor de droge huid.
Je hebt ook één voor de vette huid, maar dat staat er wel op.
Ik vind hem wel erg fijn werken en vind hem ook wel goed dekken.
Het is eigenlijk een dagcreme en foundation in één dat vind ik zelf wel erg fijn

Ik gebruik de nacht- en dagcreme van kruidvat huismerk, de versie voor een droge huid (ze hebben ook voor normaal/gemengd).

Ik vind die echt heerlijk (zeker voor de prijs haha)! Grootste pluspunt, hij ruikt ge-wel-dig lekker! Ik heb last van een hele droge huid en deze hydrateert echt, zonder mn huid overbodig vettig te maken :slightly_smiling_face:

Ik gebruikte altijd Garnier BB cream en Yves Rocher Vegetal lijn.

Nu gebruik ik geen dagcreme meer omdat ik daardoor juist acné kreeg.

Ik denk dat ik ook een BB cream van garnier wil gaan proberen.
Hebben jullie de light of de medium versie? & hoe licht kan ik me de light voorstellen & hoe donker de medium?

http://www.yves-rocher.nl/control/product/~category_id=1000/~product_id=72401

het is geen dagcreme maar een serum, bij mij werkt het echt heel goed, had eerst altijd wat pukkeltjes/ mee- eters op mijn neus zijn allemaal weg!

je moet het 's ochtends en 's avond op je gezicht smeren met een wattenschijfje

Ik heb zelf de light versie, ik weet niet hoe donker de andere versie is.

Ik zal eens kijken bij de Yves Rocher! Kom er wel eens :slightly_smiling_face: