Dagcrème voor een droge huid

Ik ben dus op zoek naar een goede dagcrème, maar ik heb een uberdroge huid. Iemand die hier ook last van heeft en een fijne dagcrème heeft? Of iemand die tips voor me heeft? (:

ik heb ook een super droge huid, maar ik gebruik geen enkele crème.
maar misschien is dit toch wel handig om te gaan gebruiken. Up! :'D

Ik heb deze zo vaak aangeraden, maar hij is dan ook écht goed: La roche posay effaclar H

Ik heb geen droge huid maar misschien kan je kijken bij Yves Rocher? De producten die ik daarvan heb zijn allemaal wel goed en er is nu ook opruiming, ook in de webshop.

ik heb ook een droge huid, en ik gebruik nivea pure & natural sensitive skin. heeel erg fijn, elke ochtend + avond even smeren en je huidje is perzikzacht hihi.

Ik heb zelf eczeem en dus een heel droge gevoelige huid, ik gebruik de dagcrème van Dr. van der Hoog. Die heeft heel veel hypo-allergeen producten die voor een droge huid heel chill zijn :slightly_smiling_face: ik heb daar ook de lotion en reinigingsmelk van en ben tevreden!

Ik heb zelf ook een droge huid, of eigenlijk meer vochtarm. En ik gebruik sinds een jaar een heeele fijne dagcreme en wil echt niks anders meer. Hydra Face Cream van Zarqa. Is een dag en nacht creme in een. Het hele merk is fijn want ze gebruiken geen kleurstoffen, parabenen, parfum, siliconen e.d. Een potje kost geloof ik 14 euro, zoiets. Ik vind het het geld helemaal waard, maar als je het wat duur vindt : bij de Tuinen hebben ze regelmatig acties dat de 2e gratis of voor de halve prijs is ofzo. Ze verkopen hem dus bij de Tuinen, en bij ons in de stad sinds kort ook bij de DIO en de etos. Okeee het lijkt wel of ik er reclame voor maak maar ik ben er gewoon echt heel tevreden mee, hihi.

Ik gebruik hydra specific dagcreme van de yves rocher. Ik heb een droge huid, maar niet heel erg. Na het douchen hangt mijn huid er wel een beetje met velletjes erbij als ik niets opsmeer, dus dan smeer ik altijd dagcreme. Maar die volgende ochtend (ik douche om de dag) smeer ik dan niet.

Ik denk dat dit ook een beetje uitproberen is, wat het best bij je past :slightly_smiling_face:

Mijn moeder gebruikt een dagcreme van Dove voor een droge tot zeer droge huid. Ze vind m wel heel fijn, en volgens mij is die ook niet zo heell erg duur, 6 of 7 euro denk ik.
Zelf ben ik niet zo’n fan van Dove. Ik heb een gezichtscreme van Kneipp, daar zitten allemaal natuurlijke dingetjes in (ik weet niet of die helemaal natuurlijk is) en die werkt ook heel fijn.

Upje voor mezelf haha (:

Ik heb een droge huid en ik heb echt superveel verschillende crèmes geprobeerd. Diegene die voor mij uiteindelijk goed werkte was de goedkoopste! Essence My Skin intensively caring cream worked like a charm. :wink: En is maar twee euro!

Ik heb in de winter een hele droge huid, maar in de zomer juist een hele vette:’)
Dus in de winter gebruik ik altijd 's avonds gewoon vette creme van nivea, en dan sochtends, als ik de deur uitmoet haha, gewoon die creme die de action nu verkoopt van garnier.

Hydra face cream (droge huid) of nutritive face cream (extreem droge huid) van Zarqa zijn erg goed.
Dat merk is sowieso heel erg goed, wat voor huid je ook hebt.

Best vaak in de aanbieding bij de Tuinen.

Bij de cremes van Yves Rocher moet je trouwens uitkijken, want heel veel van hun hebben alcohol er in zitten en dat is wel het laatste wat je wilt bij een heel erg droge huid.