Dagcrème aanraders

Hoi,
ik ben alweer een tijdje op zoek naar een nieuwe dagcrème. Mijn budget is €25,- en ik heb een best droge huid. Ik wil er persé één die snel intrekt, omdat ik 's ochtens niet veel tijd heb. Ik zat al te denken aan een gel formule omdat ik die toch wel heel fijn vind.
Een getinte dagcrème zou ook wel kunnen, maar liever niet omdat ik voorheen toch wel vaak problemen heb gehad met de juiste kleur, etc.
Dus, iemand goede aanraders? Ik ben wel benieuwd welke dagcrème jullie op dit moment gebruiken :slightly_smiling_face:

Collistar werkt voor mij tot nu toe het beste

Ik heb een keer een testertje gehad van Dior, het was een paars tubetje met dagcreme. Die was echt zo lekker!! smeerde echt super en je huid voelde echt babyzacht aan. Helaas zijn die creme’s tuurlijk best duur hehe, dus ik ben altijd blij als ik testers mee krijg! lekker smeren :tipping_hand_man:

Ik heb Imperialis van de Lush, die is misschien ook wel wat voor jou. Anders zou je Celestial kunnen proberen. Ik vind dat ze hele fijne crèmes hebben, zeker het proberen waard!

Garnier is best fijn en Lush heeft ook een paar fijne.

Ik heb een Kruidvat eigenmerk dagcrème waar ik echt heel tevreden over ben. Maar ik zou het ook wel snappen als je iets meer ‘kwaliteit’ zou willen :stuck_out_tongue:

Ik gebruik deze ook en vind m ook fijn. :slightly_smiling_face:

Ik heb er een van de action, ja ik weet het. Hehe
Maar hij werkt goed! Trekt snel in en verzacht/hydrateert de huid.

Volgensmij was het merk hygros/higros
Het is met aloë vera:]

Ja deze gebruik ik ook! Ik vind hem ook heel fijn voor de prijs :slightly_smiling_face:

Ik heb volgensmij ook dezelfde van de kruidvat. Ik heb die met tea trea erin. Trekt best wel snel in en is gel achtig. Ik heb tenminste zoals bij andere dagcremes niet het gevoel dat ie alles verstopt. En hij is maar iets van 2 euro!

Maar begrijp ook wel als je een iets duurdere wilt. Die van dr. van den hoog schijnen ook wel goed te zijn! :wink:

Ik vind de dagcreme van Biodermal erg fijn (die voor de vochtarme huid) trekt snel in en helpt mij echt van mijn droge huid af. Ook is deze creme vaak in de aanbieding.

Die van Yves Rocher. :slightly_smiling_face:

Ik vind high tolerance van Diadermine erg fijn.