Dagboeknamen gezocht

Zoals de titel al zegt, zoek ik een naam voor een dagboek. Graag reacties en originele namen!!
Alvast bedankt ^^

Bedoel je een gewone naam?
Mijne heet Lucy, omdat ik later mijn kind zo wil noemen als het een meisje is <3

Ik vind het zelf wel fijn om tegen ‘iemand’ te schrijven:P
Verder heb ik niet echt een originele naam, maar je kunt net als mij je dagboek noemen hoe je je kind later wilt noemen :grinning:

Xx
Su6! met zoeken!

1 like

Mijne heet lizzy, vond ik gewoon een leuk naam ^^

mijne heeft geen naam…
maar als ze een naam zou hebben zou het Cathy zijn

1 like

Mijne heet Elle, want daar is mijn dagboek ook van dus vandaar.:wink:

Mijne heeft geen naam het is gewoon, dear diary of liefs dagboek :stuck_out_tongue:

Maar die vorige was van Lucy Locket en heette dus Lucy

ik gebruikte altijd de naam ‘safara’
dat is wel orgineel, vind ik;p

ik wist niet eens dat men namen gaf aan een dagboek ;p

1 like

Bibi <3

[i]Ik vind het ook wel fijn om tegen ‘iemand’ te schrijven, dus ik ga dit topic wel even volgen. Elle vind ik wel mooi.

Waar hebben jullie jullie dagboek van?
xoxo[/i]

Mijne heet Moon :relieved: Ik weet eigenlijk niet precies waarom… maar ik vond/vind het wel leuk klinken en het is idd fijn om tegen “iemand” te schrijven als ik ergens mee zit schrijf ik het altijd op in mijn dagboek.
Verder weet ik trouwens geen namen maar zie dit maar als een UP :slightly_smiling_face:

Ik heb gewoon een hele simpele blauwe.
Nu schrijf ik er bijna nooit meer in en als ik dat wel doe zijn het vaak alleen maar mooie liedjes & films, en als ik een jongen leuk vind :wink:

Maar vroeger noemde ik m’n dagboek Luca,
geen idee waarom haha.
Bij nader inzien is het best een jongensnaam… toch?

Wat dacht je van ‘Dagboek’?

ik kon nooit kiezen dus gaf ik mijn dagboek telkens als ik schreef een andere naam.
mja nu heb ik al eeuwen geen dagboek meer

[i] Ik zit erg te twijfelen tussen ;

Lizzy,
Britt,
Lauren,
Lucy,
Scarlett.

Tot nu toe schrijf ik nog ; Lief dagboek [/i]

1 like

De mijne heette; Wendy, zo heette ook een lievelingspop van mij, vandaar.
Ik ga er weer eens in schrijven, is leuk om terug te lezen.

1 like

idd:|

Haha :grinning: Zeker van Cathy’s dagboek? Ik geef mijn dagboek geen naam, maar als ik er een zou geven zou het Lucy zijn, dat is inderdaad wel een mooie naam.

Echt niet??