Dagboekjes

Oke ik heb een idee, ik weet niet of het wat is maar dat horen we vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Mijn idee is: Een nieuw forumonderdeel met dagboekjes. Vaak wil ik wat over mijn dag kwijt, maar moet ik dit in 10 verschillende topics doen. Als ik wil weten hoe het met een bepaalde forummer gaat, moet ik 100 topics af om elke keer over een ander onderwerp te lezen hoe het daarmee gaat.

Daarom stel ik voor: Dagboekjes! Hierin kan iedereen die dat wil alles kwijt wat hij/zij wil. En je kunt natuurlijk ook elkaars dagboekjes lezen en reageren. Zo kunnen we elkaar wat beter leren kennen, mochten we dit willen, iets wat ik hier soms wel mis.
Ook als je een probleem hebt kunnen mensen makkelijker en beter advies geven dan wanneer je een apart topic opent, omdat ze meer weten over wie je bent en wat jouw situatie is.

Ik weet niet of hier behoefte aan is, en of het uberhaupt mogelijk is. Maar het lijkt me leuk als iedere forummer de mogelijkheid heeft om een eigen topic te hebben met eigen invulling.

Ik ben benieuwd wat iedereen hier van vindt!

Dit is toch gewoon hetzelfde als Wat Wil Je Nu Echt Even Kwijt?

Dit kan in het wwjneek, en anders in een bepaalde slow. als je iets over een andere girlscener wilt weten dan note je haar maar.

Het verschil is dat iedereen zijn eigen topic heeft. Als je dus wilt weten hoe het met een bepaald iemand gaat, wat er zoal omgaat in haar leven, kun je gewoon haar dagboek openen en lezen… stuk makkelijker.

Wat wil je nu echt even kwijt is wat minder persoonlijk in mijn ogen.

Ik ken dit van een ander forum ja! Maar weet niet of de mod’s hier bepaald veel zin in hebben. Wellicht mag dit al, maar gewoon bij schrijfsels?

Maar waarom zou je allemaal persoonlijke updates geven :’)

Dat kan ook gewoon op twitter, facebook, instagram of whatever

Edit;
Ik vind het gewoon geen goed idee. hiervan komt toch alleen maar haat e.d., en de modjes krijgen het dan nog drukker. En tja, zoals ik al zei, waarom zou je zoveel dingen dan lezen en openen. je kan ook gewoon noten

Heh, dus je bedoelt een nieuw subforum “dagboekjes” en dat iedereen dan een eigen topic kan openen? En dan? Gaan we posten “vandaag heb ik een patatje gegeten en ging ik zwemmen”? Ik kan me niet voorstellen dat hier animo voor is. Als je met een lid persoonlijk contact wilt houden, kan dat ook los van t forum, via notes of social media. Ik zie echt niet in in hoeverre dit zoveel anders is dan wwjneek…

Nou ik zou niet op een social media platform waar ik met naam en toenaam sta alles in mijn dag bespreken :stuck_out_tongue: Dit kan gaan over leuke en minder leuke dingen, die je misschien ook wel anoniem wil houden. Dat is voor mij aantrekkelijk. Maar toch feedback van anderen kunnen ontvangen.
En het lijkt me gewoon leuk om andere girlsceners beter te leren kennen :slightly_smiling_face: Maar om nou zomaar iedereen note’s te gaan sturen is ook een beetje vaag.

‘Hoi, vertel eens over jouw leven’

Daar zou ik persoonlijk toch raar van opkijken XD

Maar goed, jullie lijkt het dus niks, ieder zijn mening! Ik ben benieuwd of er andere mensen zijn die het wel leuk lijken :slightly_smiling_face: Even afwachten dus.

Nee als ik wat kwijt wil doe ik dat in het wwjneek

Je zou er een blog van kunnen maken op je profiel?