Dagboek

Hebben jullie een dagboek :grinning:?

Nee, is teveel werk om bij te houden v___v

Nee.

Vroeger wel, nu niet meer.

Nee.

ja, al schrijf ik er echt maar heeel af en toe. Soms dan heb ik zo’n opwelling en dan denk ik: laat ik even schrijven. Maar dan 2 dagen later, heb ik geen zin meer in. en dan verdwijnt hij weer voor een half jaar ofzo.

ja, het is niet zo dat ik er elke dag in schrijf. Gewoon als ik iets bijzonders mee heb gemaakt, of als ik de hele avond al zit te piekeren of gewoon omdat ik een rot dag mee heb gemaakt en het even van me af moet schrijven. Dat helpt bij mij heel goed, daarom maak ik ook heel vaak gedichten over mijn gevoelens.

Sluit ik bij aan!..
Hoewel ik wel heel veel ‘oude’ dagboeken heb (uit de basisschooltijdperk) ,alleen kwam ik nooit veder dan een week (of twee) xD.

Ja, maar ik schrijf er nooit in. Soms begin ik er weer in, dan hou ik het een paar dagen heel fanatiek vol en dan heb ik geen zin meer :’)

ja maar ik heb er al een paar jaar niks ingeschreven,en het slotje gaat bij mij altijd kapot :grinning_face_with_smiling_eyes:

Lol, same here xD

Ik hoop dat ik er zondag één voor mijn verjaardag krijg.
Ik denk superveel en begin het de laatste tijd heel erg nodig te hebben hihi.

Ja, ik schrijf er om de paar dagen in ongeveer. Hij is bijna vol :frowning_face:

Ja, bijna elke dag schrijf ik erin :’)

Ja al een jaar of 6, ik schrijf er elke dag in…(ondertussen zijn het meerdere schriftjes natuurijk :slightly_smiling_face: ) Het helpt mij om mijn gedachten te ordenen en in slaap te vallen. Het is een vast ritueel geworden, 's avonds eens nadenken over de dag en wat schrijven. Ook leuk om terug te lezen daarna.

het dagboekentopic http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/129107

jaa, ik schrijf er ook bijna elke dag in.
soms vergeet ik het wel, maar ik vind het fijn om te schrijven en het is wel leuk voor later toch :slightly_smiling_face:

Ik heb er 2, maar sinds ik de laatste bladzijde van mijn laatste agenda heb gebruikt, heb ik niks meer geschreven. Wilde een tijdje terug een nieuwe halen, maar het kwam er maar niet van. Ik denk dat ik er maar eentje voor mijn verjaardag vraag.

soms;
ik zou wel graag willen dat ik ht volhou voor later,
mr het lukt me echt niet xd