Dagboek verstopplekken!

Hoi,

Omdat er veel gedachtes door mijn hoofd spoken,ik met veel zit en omdat mijn leven een zooitje is wil ik een dagboek aanschaffen. Ik hoop hiermee mijn leven een beetje geordend te krijgen en oplossingen te vinden voor mijn problemen en gewoon normaal te kunnen slapen zonder te piekeren.

Waar verstoppen jullie je dagboek? Bij mij komen er steeds ongevraagd mensen binnen en wordt er ook aan mijn spullen gezeten. Mijn moeder verschoont mijn bed heel vaak en snuffelt af en toe wel eens rond in mijn kast. Ik deel mijn kamer met mijn zus en moeten samen dus ook een kast delen.

Steeds overal naartoe meenemen lijkt me geen goed plan aangezien ik hem ook een keer ergens kan vergeten. In mijn kluisje opbergen lijkt me niet fijn omdat ik thuis meestal de behoefte heb om alles even van me af te schrijven.

Een dagboek met slotje kun je makkelijk openbreken.

Xo

Kun je geen klein kluisje kopen met een code of een sleutel en die onder je bed verstoppen?

Ik las laatst een keer dat iemand een dagboek bijhoudt in word en dat bestand heeft beveiligd met een wachtwoord. Is dat niet iets voor jou?

Ik deed het vroeger in een verborgen tas waar ik niets mee deed tussen een paar andere boeken. Hopelijk heb je hier iets aan.

Dit lijkt me inderdaad handiger, dan weet je ieder geval zeker dat niemand het vind.

Ik heb op mijn laptop een word bestand dat ik gebruik als dagboek met een wachtwoord er op

Wellicht een beetje vreemd, maar misschien kan je ook een e-mailaccount aanmaken en in dat account e-mails naar jezelf sturen? Dan is je dagboek online.
Waarschijnlijk zijn er ook andere trucjes voor, zoals in een Cloud/Dropbox een bestand bewaren dat je online aanpast. Misschien zijn er zelfs bepaalde sites voor.

Ik heb zelf geen dagboek bijgehouden, maar als ik er één zou hebben, dan zou ik hem in een tas bewaren.

Ik wil graag dingen opschrijven. Ik zou een dagboek online dan niet zo fijn vinden…

Ik verstop mijn dagboek onder mijn matras. als je dagboek met een sleutel is raad ik je aan om een hals ketting te maken met de sleutel er aan.

Ik zou ook onder je matras zeggen ja. Of gewoon ergens beneden in een kastje oid dat niemand gebruikt?

Ik verstop mijn dagboek nooit op een plek, maar wissel regelmatig. In de lade, onder matras, in de kast onder een stapeltje kleren, in een rieten mandje boven op een plank. Is misschien voor jou een goede tip, omdat je aangeeft dat mensen ongevraagd aan je spullen zitten. :slightly_smiling_face:

Je hebt ook dagboeken met een slotje erop

De mijne ligt altijd tussen een stapel andere boeken.

ik volg dit ook even ^^

Ik weet niet of je nog actief bent (in dit topic), maar je zou het ook in een schrift kunnen schrijven en tussen je schoolspullen kunnen leggen? Of een soort van boek en tussen je boeken kunnen zetten?