Hoi, ik ga vanaf vandaag iedere week een nieuw stukje hier posten over het paardrijden van die dag.
Ik ben vandaag (16/02/2013) weer voor de eerste keer gaan paardrijden nadat ik had gestopt door mijn pijnlijke val (staat al ergens op het forum). Het betekent voor mij echt heel veel en het was vandaag geweldig.
Ook nog gaan er dingen te komen staan over andere paardrij-gerelateerde dingen van die dag.
Hope you can enjoy it.
16/02/2013
Vandaag ben ik weer voor de eerste keer gaan rijden, het was echt geweldig. Het paard waarop ik reed was superlief en ik heb heel veel gedaan voor de eerste keer. Ik starte bij de half-gevorderden en het lukte heel erg goed. Het stappen lukte altijd, dat raak ik nooit verleerd. Het draven was ook geweldig maar wel wat sloom.
Dan moesten we galopperen, het lukte geweldig voor weer de eerste keer. Doorzitten in draf en rechtstaan in draf lukte totaal niet meer net als mijn eerste poging om recht te staan in galop. Ook heb ik een paar lage sprongetjes gedaan, het was perfect. Ik was eerst wat bang voor de sprongetjes omdat ik daar vroeger altijd bang van was maar het lukte vandaag heel erg goed. Ik had gereden in mijn jeansbroek omdat ik niet meer in mijn vorige paardrijbroek kon.
Nadat we vertrokken waren van de manege zijn we nog naar de winkel gegaan en heb ik wat nieuwe spulletjes gekregen.
-Een zwarte rijbroek
-Een felroze polo met korte mouwen
-een nieuwe tok/cap/helm.
Ik was er heel erg blij mee omdat mijn helm al teveel spande, ik geen rijbroek meer had die pastte en ik liever vaste paardrijkledij heb, mijn polo is daar geschikt voor en staat mij heel erg goed. Roze en zwart staan mij gewoon goed. Mijn helm is zwart met bruin. Al die spullen zijn van Fouganza. Wat natuurlijk ook leuk is want nu matcht het.
De volgende keer word dus 23 februari.
ā¦