dagboek met leren kaft?

weet iemand waar ik een dagboek met een mooie leren kaft kan vinden? er mag een slot op zitten maar hoeft niet, wel graag iets anders om dicht te maken zoals een gespje of iets om te strikken.

dankjewel alvast!

boekenwinkels?
waarom perse met een leren kaft als ik vragen mag?

Perry :heart: maar ik zou het niet weten hema? daar hebben ze notietie boekjes met een leren kaft dacht ik en al je een crea bent kun je wel een leuk strikje om doen toch? ik hou persoonlijk meer van ‘harige’ dagboeken en niet te dikke ofzo met een ‘harige’ pen

je kan een normaal dagboek kopen, of een notieboek kopen…en dan kun je nepleer er omheen plakken
(nep leer/of echt leer kun je bij stoffenwinkeltjes halen of van een oude jas)
veel succses:wink2:

Je moet denk ik van die kleine winkeltjes kijken? Waar alles naar wierook ruikt, haha.
Misschien in de Wereldwinkel? En anders kunnen die mensen je daar wel helpen denk ik!

Ik zag zulke prachtige dagboeken op de EFF dit jaar in Haarzuilens. Het was gerecyceld papier en zag er echt prachtig uit! Toen ik de prijs zag was het alleen ineens minder… 25 tot 40 euro ware die krengen… :I

Verder zou ik eens gaan kijken in van die winkels waar je dvd’s tijdschrifte en boekjes enzo kan kopen voor heel weinig geld. Daar heb ik ze ook vaak zien liggen, alleen zonder gespje.

zag er laatst een bij de bruna