http://img203.imageshack.us/img203/5750/dagboekikhebeengeheimvo.png
Sophie is een meisje van 15 jaar die vreselijk verliefd is op Brody. Maar Brody is niet beschikbaar voor Sophie. Sophie moet hem uit haar hoofd zetten, maar kan ze dat wel? Dan gebeurt er ook nog iets vreselijks wat zelfs Sophie niet zag aankomen. Dan begint een web van leugens en alleen haar dagboek kent de waarheid.
10 september
Lief dagboek,
Vandaag was weer een erg leuke dag. In de kleine pauze zei Brody zelfs wat tegen me! We waren namelijk met z’n alle buiten gaan zitten in het zonnetje. Je kent het wel, nog even nagenieten van een lekker zomers zonnetje, genieten van die laatste zonnestralen voor die koude winterdagen weer beginnen.
Brody kwam naar buiten. Mijn hart maakte een sprongetje. Elke keer als ik hem zie, krijg ik een steek, elke keer als ik hem zie wil ik met hem praten, zoenen, afspreken, maar ik kan het niet, durf het niet.
Hij liep langs ons. Ik keek hem aan, hij keek mij aan. ‘Hoi Soph,’ zei hij. Soph, o wat klinkt dat sexy uit zijn mond. ‘He…’ zei ik met een stem alsof ik een paar weken met een keelontsteking had gelopen en dit de eerste keer was dat ik mijn stem weer gebruikte. Dat was het? Het enige wat ik kon zeggen was ‘he’? Wat bezielde me?
Morgen ga ik met hem praten, het moet wel. Morgen zal ik hem vragen of hij me bijles kan geven in engels. Dat kan ik wel goed, you know sweet diary, maar dat weet hij niet.
Ik hou van je,
Sophie.