hee, hier het verhaal ; )
ik heb een vriendin, en bij haar vader is een half jaar geleden ong. kanker ontdekt. Ze zeiden dat het makkelijk te behandelen was, en het leek dan ook weer de goede kant op te gaan. Nu is hij vorige week maandag weer door de scan heen geweest( ik weet niet precies wat ) en daar is uitgekomen dat de medicijnen die hij kreeg niet waren aangeslagen, en dat hij nu dus nog ongeveer twee maanden te leven heeft als de medicijnen die hij nu krijgt ook niet aanslaan, en de kans dat die aanslaan is bijna nihil.
Wij willen nu dus met onze vriendinnengroep een dagje uit plannen, vol verassingen zodat ze even haar thuis situatie kan vergeten. We hadden al ingedachten om uit eten te gaan, naar de bioscoop en een hele beautydag bijvoorbeeld. Nu mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog ideeen, of dingen waarvan je zegt als je iets dergelijks hebt meegemaakt, dit moet je doen, of dit moet je juist laten.
Alvast bedankt, en sorry voor de spelfouten als die ergens te vinden zijn, want ik heb geprobeerd ze er allemaal uit te halen, maar nederlands is niet sterkste kant ; )