dag parijs

Hallo!

Ik wil graag een dagje naar Parijs met een bus. Maar het meeste wat ik kan vinden is voor een paar dagen… en ik wil echt maar voor één dag. Dus weten jullie misschien iets? ( het is voor in mei)

wat zoek je precies?

of jullie misschien een organisatie kennen die een dag met zon touringcar naar parijs gaan… (dus sochtends vroeg weg, en savonds weer terug naar nl). Of gewoon een heel ander (niet te duur) idee?

Zelfde probleem hier, ik wou dat mijn vriend cadeau doen voor zijn verjaardag. Heb heel internet liggen afzoeken kan gewoon niks vinden.

ik zou niet met een bus een dag gaan?
ik ben voor een paar dagen naar parijs gegaan met een bus en dan zit je megalang in de bus…

een vriendin van me heeft dat gedaan maar ik weet niet waarmee,
en misschien wil je alleen de eiffeltoren zien? dan kan dat wel in 1 dag maar als je iets meer van parijs wil zien moet je wel 3/4 dagen gaan, daarom zijn al die organisaties voor meerdere dagen.

Je kan wel veel vinden, dan moet je goed googlen! Je kan beter met de trein trouwens…

ik ga zaterdag naar disney land parijs voor 1 dag :slightly_smiling_face:
04;00 till 02;00
maar dat hebben we gewonnen met mc Donalds dus dat telt niet hehe

Ik ben 2 jaar geleden met school geweest.
Midden in de nacht vertrokken we met de bus, en we waren om een uur of 8 in Parijs volgens mij. Best nog wel een paar bezienswaardigheden kunnen bekijken eigenlijk (eifeltoren, louvre, sacre coeur etc.) en dan ´s avonds weer terug naar nederland.

Maar het is best wel te doen met de trein hoor, moet je even goed googlen! En ik raad je aan om daar een metro dagkaart te kopen!

gewoon met de thalys!(trein naar parijs)

3 uurtjes vanaf rotterdam dacht ik!

Wou ik net typen.

Ja precies. Is wel duurder trouwens.

Ik zou met de talice gaan, dat is een stuk sneller, daar zijn ook vaak aanbiedingen van.

[b]Ja dat weet ik !

www.milotreizen.nl[/b]

en dan bij dagtochten, winkeltochten frankrijk.

ik heb al gekeken voor de thalys maar dat is echt super duur! :open_mouth: Maar bedankt voor de site! Ik denk dat die wel goed is ! :grinning:

De Thalys! Dat is echt niet altijd super duur, als je gewoon op tijd boekt kost het je 70 euro retour. De bus is vaak al 50, dus dan zou ik toch voor de trein kiezen, zeker als je maar een dag wil en de tijd dus goed kan gebruiken (: (2.5 uur vanaf Rotterdam, de bus zo 6!)

http://www.boosten.nl/dagtochten/parijs.htm

Met de bus naar Parijs voor ¤35 :slightly_smiling_face:

ik ga dat ook doen voor 36.50 maar dan met school

conexxion gaat ook naar parijs , alhoewel ik me wel afvraag of één dag niet te kort is, drie dagen was voor mij al te kort! maar wel leuk!